شناسهٔ خبر: 66842613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اخبار انتظامی مازندران

توقیف ۲۷هزار لیتر سوخت قاچاق در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک خودروی تریلر حامل۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان نکاء به ارزش ۷میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق، به وسیله یک تریلر تانکردار در شهرستان نکاء مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی مسیر تردد این تریلر در نهایت، با هماهنگی قضائی آن را متوقف و در بازرسی از این خودرو ۲۷هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از دستگیری و معرفی یک قاچاقچی سوخت به مرجع قضایی در این عملیات خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ محمدپور از تشکیل پرونده در این خصوص و ارسال آن به تعزیرات حکومتی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: حضور فعال پلیس در محورهای مواصلاتی سبب شده تا عرصه بر جولان قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور تنگ شود.

کشف۲ تن چوب قاچاق در سوادکوه

 فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از توقیف یک خودروی نیسان و کشف ۲ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید مهدوی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی سوادکوه در راستای برخورد با هرگونه قانون شکنی بویژه برداشت غیرقانونی از منابع جنگلی، موضوع را با فعال کردن گشت‌های انتظامی و کنترل محورهای کوهستانی بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی و توقیف یک خودروی نیسان حامل چوب‌های جنگلی توسط ماموران انتظامی خبر داد و افزود: ماموران کلانتری ۱۳ زیراب در بازرسی از خودروی نیسان توقیفی ۲ تن چوب که توسط راننده نیسان بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت شده بود، را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ مهدوی با اشاره به دستگیری یک متهم در این ماموریت، افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

بازداشت عوامل درگیری و چاقوکشی در قائمشهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از بازداشت ۳ عامل درگیری و چاقوکشی خبر داد.

سرهنگ مهدی خادمی با اعلام این خبر، بیان کرد: شب گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و چاقوکشی در یکی از مجتمع‌های تجاری این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، تعداد سه نفر مرد بعلت نامعلومی با یکدیگر درگیر و با چاقو همدیگر را به شدت مصدوم کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از دستگیری دو متهم در محل حادثه خبر داد و افزود: متهم دیگر این پرونده که قبل از حضور پلیس متواری شده بود با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی در یکی از مراکز درمانی شهرستان بابل شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

سرهنگ خادمی افزود: برخلاف اخبار و شایعات در شبکه‌های اجتماعی معاند تاکنون هیچگونه قتلی در شهرستان گزارش نشده و این حادثه هیچ ارتباطی با مسابقات لیگ برتر فوتبال که شب گذشته بین دو تیم نساجی و استقلال برگزار شد، ندارد.

وی اظهار کرد: متهمان پس از مداوا برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.    

کشف ۹کیلوگرم مواد مخدر نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۹ کیلوگرم مواد مخدر از ۳ سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ علی اکبر درویشی با اعلام این خبر، اظهار کرد: ماموران انتظامی نوشهر به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ۳ سوداگر مرگ را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ درویشی افزود: ماموران در بازرسی از منزل متهمان دستگیر شده ۹ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و یک خودروی سواری متعلق به متهمان را که از آن برای توزیع مواد استفاده می‌کردند، را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در خاتمه خاطرنشان کرد: ماموران متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

انتهای پیام

نظر شما