شناسهٔ خبر: 66841534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رییس فدراسیون هندبال در همدان:

شهید رییسی نگاه ویژه‌ای به ورزش داشتند

خبرگزاری صدا و سیما

رییس فدراسیون هندبال گفت: همدان همواره بازیکنان خوبی به هندبال کشور معرفی کرده و بازیکنان بزرگی از این استان در سطح ملی درخشیده‌اند.

صاحب‌خبر -

شهید رییسی نگاه ویژه‌ای به ورزش داشتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علیرضا پاکدل در مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان همدان با اشاره به اینکه آیت الله شهید رییسی نگاه ویژه‌ای به ورزش داشتند، گفت: برگزاری سه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش در کمتر از یکسال در تاریخ ورزش کشور بی سابقه بود.

او همچنین گفت: لطف و محبتی که ایشان در پیگیری مسایل و مشکلات ورزشکاران و المپین‌های ورزش داشتند و رفع موضوعات اساسی ورزش از جمله دو برابر کردن بودجه ورزش نشان دهنده این بود که چه جایگاه بالایی از ورزش متصور بودند.

رییس فدراسیون هندبال با اشاره به جایگاه ویژه هندبال بانوان استان همدان در کشور؛ افزود: هندبال ملایر در بخش بانوان عملکرد خوبی داشته و دو بازیکن اعزامی به مسابقات جهانی جوانان از بانوان استان همدان خواهد بود و باید بخش مردان در استان همدان تقویت شود.

علیرضا پاکدل به انتخاب مژگان ملکی به عنوان رییس هیئت هندبال استان اشاره کرد و گفت: این آرا نشان دهنده اعتماد مجمع به وی بود و رییس جدید باید همه تلاش خود را برای پیشرفت این ورزش در استان به‌کار گیرد.

او همچنین گفت: همدان همواره بازیکنان خوبی به هندبال کشور معرفی کرده و بازیکنان بزرگی از این استان در سطح ملی درخشیده‌اند و کمتر استانی این ظرفیت‌ها را داشته است که امیدوارم با رییس و گروه جدید، دوباره شاهد آن روز‌های درخشان باشیم.

نظر شما