شناسهٔ خبر: 66840689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در پایان مجمع انتخاباتی

انتخاب رییس هیئت هندبال استان همدان

خبرگزاری صدا و سیما

در پایان مجمع انتخاباتی رییس هیئت هندبال استان همدان، مژگان ملکی به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیئت انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجمع انتخابات رییس هیئت هندبال استان همدان امروز شنبه به ریاست پاکدل رییس فدراسیون هندبال برگزار شد.

در مجمع انتخابات ریاست هیات هندبال استان همدان مهدی اسفندیاری، مجید مشایخی و مژگان ملکی به عنوان داوطلب حضور داشتند که مهدی اسفندیاری از ادامه رقابت به نفع مژگان ملکی انصراف داد.

در ادامه پس از رای گیری مژگان ملکی با کسب ۱۳ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رییس هیئت هندبال استان همدان انتخاب شد.

مجید مشایخی دیگر داوطلب ریاست این هیئت ۴ رای بدست آورد.

همچنین در این مجمع مهدی اسفندیاری به عنوان نائب رئیس؛ خانم فتحیان به عنوان خزانه دار؛ رضا افضلی؛ محسن ملکی و شکریان به عنوان اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مجمع با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان گفت: شهید رئیسی در سه سال گذشته توجه‌ ویژه ای به ورزش داشتند و با حمایت‌های ایشان رشد خوبی در زیر ساخت‌های ورزشی استان داشتیم.

علی حقیقی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های بالقوه هندبال در بازگرداندن این رشته به جایگاه اصلی گفت: هندبال همدان در سالیان گذشته در بخش آقایان افت داشته و رییس و اعضای جدید هیئت تلاش کنند تا هندبال استان به روز‌های خوب گذشته بازگردد.

نظر شما