شناسهٔ خبر: 66840617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون دانشگاه جامع علمی - کاربردی:

اعطای مجوز تأسیس مراکز علمی - کاربردی با تضمین اشتغال انجام می‌شود

ابراهیم شریفی

قائم‌مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در آیین تجلیل از مدرسان برتر این دانشگاه در لرستان، از تقویت مراکز آموزش علمی - کاربردی خبر داد و گفت: اعطای مجوز برای تاسیس مراکز آموزش علمی - کاربردی جدید با تضمین اشتغال انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

اصغر کشتکار در این مراسم که رئیس و کارکنان واحد استانی، مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری لرستان، روسای مراکز آموزش علمی - کاربردی استان و برخی مدرسان در آن حضور داشتند، اظهار کرد: از هر فرصتی برای تقویت مراکز آموزش علمی - کاربردی استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دانشگاهی هستیم که تقریباً بودجه و امکاناتی از دولت دریافت نمی‌کنیم و بیشتر دانشجویان ما با آموختن در محیط کار و آموزش‌های کاربردی وارد بازار کار می‌شوند.

وی در ادامه گفت: اعطای مجوز برای تاسیس مراکز آموزش علمی - کاربردی جدید، با سه شرط تضمین اشتغال برای همه دانشجویان، تجهیزات و امکانات عالی و فراتر از وضعیت موجود و عدم اجرای رشته‌ها در مراکز همجوار انجام می‌شود.

او با بیان اینکه تخصیص رشته‌ها به مراکز براساس آمایش رشته‌های مود نیاز در استان انجام می‌شود، اظهار کرد: هر مرکز آموزش علمی - کاربردی که سیاست‌های این دانشگاه را با دقت دنبال کرده، موفق‌تر بوده است.

قائم‌مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی - کاربردی بیان کرد: ممکن است برحسب ضرورت، چند مرکز به‌عنوان قطب آموزش‌های علمی - کاربردی در زمینه فناوری اطلاعات در کشور ایجاد کنیم.

وی در ادامه به اجرای طرح آباد اشاره و اضافه کرد: دارندگان گواهینامه این طرح از هشت نوع تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

محمدرضا جعفری، رئیس واحد استانی لرستان نیز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های این واحد استانی پرداخت.

در این مراسم از ۱۸ مدرس برگزیده در گروه‌های آموزشی صنعت، خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر، معارف و علوم پایه تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما