شناسهٔ خبر: 66839448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست شورای مسکن

اشتغال و مسکن از الویت‌های گیلان

استاندار گیلان در این نشست گفت: ظرفیت‌های ساخت مسکن در استان شناسایی و موانع این حوزه باید برطرف شود.

صاحب‌خبر -

اشتغال و مسکن از الویت‌های گیلانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی در نشست شواری مسکن گیلان با اشاره به وجود بافت فرسوده در استان و لزوم اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری، گفت: ساخت و اجاره مسکن از امور مهم زندگی مردم است که باید مورد توجه جدی مسئولان مرتبط در گیلان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اجرای طرح‌های حوزه مسکن با توجه به شرایط موجود در گیلان، افزود، گفت: مسئولان باید به ظرفیت‌های فعلی ساخت مسکن در استان توجه کرده و موانع اجرای طرح‌های این حوزه را شناسایی و برطرف کنند.

دکتر عباسی با تاکید بر شناسایی بافت فرسوده شهر رشت و اجرای هرچه سریعتر طرح بازآفرینی شهری در این مناطق، افزود: چند کارگروه برای شناسایی بافت فرسوده شهر رشت تشکیل و به مالکان متقاضی این بافت‌های فرسوده تسهیلات مورد نیاز پرداخت شود.اشتغال و مسکن از الویت‌های گیلان

استاندار گیلان با تاکید لزوم تشویق روستاییان برای ساخت مسکن روستایی، از مسئولان استان خواست به تعهدات ساخت مسکن در مناطقی که زمین در اختیار دارند هر چه سریعتر عمل کنند.

دکتر اسدالله عباسی همچنین از مسئولان حوزه مسکن در گیلان خواست برای ساخت مسکن و بازآفرینی بافت فرسوده شهری، همه شهرستان‌ها را درنظر بگیرند.

محمد رضا فلاحتگر مدیر کل راه و شهر سازی گیلان هم در این نشست گزارشی از پیشرفت طرح‌های حوزه مسکن و راهکار‌های مرتبط با آن در استان ارائه کرد.

نظر شما