شناسهٔ خبر: 66839371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار مشهد مطرح کرد

آبرومندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تشییع میلیونی «شهید جمهور»

شهردار مشهد مقدس ضمن تقدیر از حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش، این حضور را موجب آبرومندی نظام دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندر شریف در دیدار با فرماندار مشهد مقدس با اشاره به فعالیت سنگین روزهای اخیر اظهار کرد: طی روزهای گذشته و به‌ویژه در روز پنجشنبه، کار بسیار سنگینی در مشهد شکل گرفت، دشمنان منتظر فرصت بودند که بتوانند هجمه وارد کنند اما با همت همه حوزه‌ها، ناکام ماندند.

وی افزود: بیانات مقام معظم رهبری نیز باعث شد تا همه مردم با روحیه مشغول کار شوند و در نتیجه شاهد تشییع میلیونی آیت‌الله رئیسی در مشهد بودیم.

قلندر شریف افزود: مدیریت شهری مشهد درگیر مراسم تشییع و تدفین بود و از ابتدا تا انتهای این مراسم همه ظرفیت شهرداری گذاشته شد تا مراسمی در شأن شهدای خدمت برگزار شود و خوشبختانه شاهد این امر بودیم.

شهردار مشهد مقدس خاطرنشان ساخت: اگر تعاملات بین‌دستگاهی برقرار باشد شاهد نتایج خوبی خواهیم بود، حدود ۶۵۰ هزار نفر فقط از طریق قطار شهری مشهد جابه‌جا شدند که در نوع خود رکورد است.

قلندر شریف تصریح کرد: یکی دیگر از تصمیمات خوبی که گرفته شد، بحث برداشتن موقت نرده‌های بی‌آرتی و شیشه‌های ایستگاه‌های اتوبوس خیابان امام رضا (ع) با هدف جلوگیری از آسیب به حاضران مراسم بود که بسیار سریع انجام و بعد از مراسم نیز در جای قبلی خود نصب شد.

نظر شما