شناسهٔ خبر: 66838300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هواشناسی گیلان اعلام کرد؛

ادامه بارش های رگباری باران تا فردا شب در گیلان

هواشناسی گیلان اعلام کرد؛ مدیرکل هواشناسی گیلان اعلام کرد: بارش‌های تناوبی تا فردا شب در گیلان ادامه دارد و احتمال رانش زمین و آبگرفتگی معابر در استان دور از انتظار نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از رشت، محمد دادرس با اشاره به اینکه هواشناسی گیلان هشدار زرد برای شرایط جوی صادر کرده است، گفت: بارش باران تا فردا شب در گیلان ادامه دارد، بارش‌ها گاه به صورت رگباری و شدید خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بارش باران از بامداد جمعه در گیلان آغاز شده بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حیران با ۲۲ میلیمتر، امام زاده اسحاق و اورما در رضوانشهر ۱۲ میلیمتر و اسبه وونی ۱۱ میلیمتر بیشترین بارندگی‌ها را در استان داشته است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به احتمال رعد و برق و صاعقه در برخی مناطق افزود: احتمال رانش زمین و آبگرفتگی معابر در استان دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به شرایط دریا اضافه کرد: دریا امروز و فردا با ارتفاع موج حداکثر ۷۰ سانتی متر گاه برای فعالیت‌های دریانوردی نامناسب است.

دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای هوای شهر رشت امروز در گرم‌ترین ساعت تا ۲۱ درجه سلسیوس خواهد رسید و رطوبت این شهر ۸۲ درصد است.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته اسبه وونی تالش با ۸ درجه سلسیوس و فومن با ۲۵ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهرهای گیلان بود.

انتهای پیام/

نظر شما