شناسهٔ خبر: 66837613 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حوزه‌های امتحانی خوزستان هیچ مشکلی ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: بیش از ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در ۵۸۰ حوزه امتحانی قرار گرفته‌اند و با تمهیداتی که از دو ماه گذشته تاکنون تدارک دیده شده هیچ‌گونه مشکلی از حوزه‌های امتحانی گزارش نشده است.

صاحب‌خبر -

عبداله حبیبی گفت: تیم‌های بازرسی از ۴۰ منطقه خوزستان و حوزه‌های امتحانی بازدید به عمل آوردند تا اشکالات و موارد موجود را بررسی کنند و در صورت نیاز تذکرات لازم داده شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در ۵۸۰ حوزه امتحانی قرار گرفته‌اند، افزود: اکنون که در حال برگزاری آزمون‌های پایه دهم و یازدهم هستیم، هیچ‌گونه مشکلی از حوزه‌های امتحانی گزارش نشده، سوالات به موقع دریافت شده است و دانش‌آموزان نیز با حضور خود در یک محیط امن و آرام امتحان می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تجهیز حوزه‌های امتحانی به دوربین، می گوید : با توجه به گرمای هوا در خوزستان، تمام تلاش خود را به کار بستیم تا وضعیت سرمایشی حوزه‌ها در حالت مطلوب قرار گیرد و دانش‌آموزان در سالن‌های خنک امتحان خود را برگزار کنند، از خانواده‌ها و دانش‌آموزان انتظار می‌رود که به موقع در محل آزمون حاضر شوند چراکه در غیر این صورت و پس از ساعت مقرر، امکان ورود به جلسه امتحان نیست و آنها از امتحان محروم می‌شوند.

حبیبی تصریح کرد: استان خوزستان از لحاظ دانش‌آموزی رتبه سوم کشور است، اما بیشترین تعداد حوزه‌ی امتحانی را دارا است، این امر یک وظیفه مضاعف را بر عهده همکاران ما گذاشته است، بر همین اساس و برای هرچه بهتر برگزار کردن امتحانات نهایی علاوه بر تیم‌های برگزار کننده آزمون، از طرف اداره کل و منطقه در هر حوزه یک نیرو در حوزه برگزار کننده آزمون مستقر است تا در صورت بروز مشکل، پیگیری لازم به سرعت صورت گیرد

نظر شما