شناسهٔ خبر: 47213779 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استقرار پایگاه‌های سلامت در حوزه‌های امتحانی خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از استقرار پایگاه‌های سلامت در حوزه‌های امتحانی استان به منظور حفظ سلامتی دانش آموزان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر اولویت حفظ سلامت دانش آموزان در برگزاری امتحانات پایانی تاکید کرد و گفت: پایگاه سلامت در همه حوزه‌های امتحانی برگزاری آزمون‌های پایانی مستقر می‌شود.

او افزود: براساس تجربه موفق پارسال در برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم و همچنین هم افزایی همه جانبه اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا به والدین اطمینان می‌دهیم که امسال نیز به بهترین شکل ممکن آزمون‌های پایانی مقاطع تحصیلی مذکور را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار کنیم.

مودت با بیان اینکه استقرار پایگاه‌های سلامت در همه حوزه‌ها، ضدعفونی و گندزدایی حوزه‌های امتحانی، استقرار مراقبان سلامت در حوزه‌ها و نظارت مستمر بازرسان دانشگاه علوم پزشکی از جمله برنامه‌های متولیان برگزاری امتحانات در این حوزه است، اظهار داشت: از والدین خواهشمندیم بستر لازم را برای دانش آموزان مهیا کرده تا از فرصت باقیمانده برای آماده شدن جهت شرکت در آزمون‌های پایانی استفاده کنند.

انتهای پیام/گ

نظر شما