شناسهٔ خبر: 66835147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبر داد

توزیع اقلام زیستی و غذایی در بین متاثران از سیلاب و آبگرفتگی ارومیه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: پس از سیلاب در منطقه کشتارگاه ارومیه و آسیب به منازل مسکونی ۵۰۰ تخته پتو و ۸۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته در بین متاثران توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: سه اردوگاه اسکان اضطراری در دو مسجد و یک مدرسه با ظرفیت ۳۰۰ نفر جهت اسکان متاثرین از سیلاب در ارومیه دایر شده است.

وی همچنین از توزیع اقلام زیستی و غذایی در بین متاثران از سیلاب و آبگرفتگی ارومیه خبر داد و افزود: پس از سیلاب در منطقه کشتارگاه ارومیه و آسیب به منازل مسکونی ۵۰۰ تخته پتو و ۸۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته در بین متاثران توزیع شد.

محبوبی گفت: به سبب هشدار نارنجی هواشناسی، نیرو‌های عملیاتی هلال احمر آذربایجان غربی در همه شعب و پایگاه‌های امداد و نجات استان جهت خدمت‌رسانی هرچه سریع‌تر به متاثران در آماده باش کامل هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی افزود: ۴۸ واحد مسکونی در ارومیه بر اثر بارش باران و تگرگ دچار آبگرفتگی شد.

حمید محبوبی افزود: در جریان بارندگی‌های شامگاه پنجشنبه تعدادی از واحد‌های مسکونی در محله کشتارگاه ارومیه دچار آبگرفتگی شد که براساس درخواست شهرداری و آتش نشانی ارومیه برای پشتیبانی عملیات پنج اکیپ تخصصی سیلاب و تیم واکنش سریع نیرو‌های جمعیت هلال احمر در محل حاضر شدند.

وی بیان کرد: ۴۸ نفر از نیرو‌های این جمعیت در این عملیات شرکت کردند و ۷۰ نفر نیز در حالت آماده باش به سر می‌برند تا در صورت نیاز از آنان استفاده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی بیان کرد: اقدامات لازم جهت اسکان شهروندان در ۲ مسجد این محله در نظر گرفته شده و مقرر شده بین این خانواده‌ها تا تخلیه کامل منازل از آب بسته‌های غذایی و پتو نیز توزیع شود.

وی از خانواده‌ها خواست تا با حفظ خونسردی همکاری لازم را با تیم‌های عملیاتی داشته باشند تا عملیات در سریع‌ترین زمان ممکن انجام و به اتمام رسد.

نظر شما