شناسهٔ خبر: 67628445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مهمترین اخبار انتظامی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- کشف کالای قاچاق، کشف سیگار قاچاق و کشف هشت فقره سرقت از مهمترین خبرهای چهارمحال و بختیاری در روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۷۷ هزار و ۹۶۰ نخ سیگار قاچاق و ۲ دستگاه تصفیه هوا خارجی از یک دستگاه خودرو پژو در محور خانمیرزا به بروجن خبر داد.

سرهنگ محمد سعید یاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال سیگار قاچاق از جاده‌های استان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان خانمیرزا قرار گرفت.

به گفته وی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه خودرو پژو را در محور خانمیرزا به بروجن شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی توقیف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۷۹ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق، ۱۶ قوطی پودر بدنسازی و ۳۷ بسته قرص بدنسازی خارجی به ارزش هفت میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال کشف کردند.

کشف کالای قاچاق

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از توقیف یک دستگاه کامیون با ۵۷ دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجن خبر داد.

سردار منوچهر امان‌اللهی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بروجن در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در محور کمربندی گندمان به بروجن در عملیات ایست و بازرسی یک دستگاه کامیون را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از داخل خودرو توقیفی ۵۷ دستگاه ماشین ظرفشویی خارجی فاقد مدارک و مجوز قانونی کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ،محموله کشف شده از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود.

کشف هشت فقره سرقت و دستگیری چهار سارق در شهرکرد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از اجرای طرح پیشگامان و مقابله با سرقت و شناسایی چهار سارق خبر داد و گفت: سارقان با توجه به سرقت‌های اخیر در شهرستان شهرکرد شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ علی تابش فرد به شهروندان توصیه کرد، هشدارهای پلیس را جدی گرفته و وسایل نقیله و اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ضد سرقت مجهز و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، استان چها محال و بختیاری بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

در حال حاضر چهارمحال و بختیاری دارای ۳۰۸ کیلومتر بزرگراه، ۷۳۲ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ راه فرعی و ۲ هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه روستایی است که بخشی از محورهای استان در مسیر ترانزیت قرار دارد.

نظر شما