شناسهٔ خبر: 66832543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز امتحانات از امروز در مدارس مازندران

امتحانات دانش آموزان از امروز شنبه در مدارس مازندران از سرگرفته شد.

صاحب‌خبر -

آغاز امتحانات از امروز در مدارس مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، پس از تعطیلی چند روزه به خاطر مراسم تشییع و خاکسپاری رییس جمهور فقید آیت الله رییسی و همراهانش، امتحانات مدارس از امروز شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ همزمان با مدارس سراسر کشور از جمله مازندران آغاز شد.

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: برنامه جدید امتحانات نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از طرف وزارت آموزش و پرورش اعلام شد و امتحانات دانش آموزان این پایه‌ها از ۵ خرداد تا ۴ تیرماه برگزار می‌شود.

اسماعیلی افزود: امتحانات پایه نهم که سه درسشان شامل ریاضی، علوم و فارسی سراسری و بقیه استانی است و پایه ششم که یک درسشان شامل ریاضی سراسری است و بقیه استانی توسط مدارس اعلام شد.


رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش مازندران خاطر نشان کرد: امتحانات بقیه پایه‌ها و زمان برگزاری این امتحانات توسط مدیران مدارس اعلام شده و طبق برنامه اعلامی برگزار می‌شود.

اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری آزمون‌ها

اصلاحیه برنامه آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره در خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش وپرورش، اصلاحیه برنامه آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره در خردادماه ۱۴۰۳ را بدین شرح اعلام کرد:

برنامه آزمون نهایی پایه دهم:

تاریخ امتحانات: از ۵ خرداد تا ۲ تیرماه ۱۴۰۳    زمان برگزاری امتحانات: ۱۰:۳۰ دقیقه صبح
 آغاز امتحانات از امروز در مدارس مازندران

برنامه آزمون نهایی پایه یازدهم:

تاریخ امتحانات: از ۵ خرداد تا ۴ تیرماه ۱۴۰۳    زمان برگزاری امتحانات: ۷:۳۰ دقیقه صبح
 آغاز امتحانات از امروز در مدارس مازندران

برنامه آزمون نهایی پایه دوازدهم:

تاریخ امتحانات: از ۶ خرداد تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳    زمان برگزاری امتحانات: ۷:۳۰ دقیقه صبح

آغاز امتحانات از امروز در مدارس مازندران

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: منابع آزمون‌ها فقط کتاب‌های درسی است و دانش آموزان عزیز نگران نباشند.

زارعی با اشاره به اینکه امتحانات نهایی طبق برنامه اعلامی برگزار می‌شود افزود: لطفا داوطلبان عزیز سر ساعت اعلام شده در جلسه آزمون‌ها شرکت کنند.

وی تصریح کرد: منابع آزمون‌ها فقط کتاب‌های درسی است و دانش آموزان عزیز نگران نباشند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش یاداور شد: به هیچ عنوان نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه مجدد برای دانش آموزان از طریق سامانه نیست.

زارعی با بیان به اینکه بیش از ۶۰۰۰ حوزه در کشور برای برگزاری آزمون‌ها تجهیز شده است افزود: دانش آموزان از همراه داشتن هرگونه وسایل الکترونیکی و سایر وسایل ممنوعه در جلسه آزمون خودداری کنند.

نظر شما