شناسهٔ خبر: 66807366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری امتحانات از شنبه در مدارس مازندران

امتحانات دانش آموزان از شنبه ۵ خرداد در مدارس مازندران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

برگزاری امتحانات از شنبه در مدارس مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، پس از تعطیلی چند روزه به خاطر مراسم تشییع و خاکسپاری رییس جمهور فقید آیت الله رییسی و همراهانش، امتحانات مدارس از شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ همزمان با مدارس سراسر کشور از جمله مازندران آغاز می‌شود.

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: برنامه جدید امتحانات نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از طرف وزارت آموزش و پرورش اعلام شد و امتحانات دانش آموزان این پایه‌ها از ۵ خرداد تا ۴ تیرماه برگزار خواهد شد.


اسماعیلی افزود: امتحانات پایه نهم که سه درسشان شامل ریاضی، علوم و فارسی سراسری و بقیه استانی است و پایه ششم که یک درسشان شامل ریاضی سراسری است و بقیه استانی توسط مدارس اعلام شد.


رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش مازندران خاطر نشان کرد: امتحانات بقیه پایه‌ها و زمان برگزاری این امتحانات توسط مدیران مدارس اعلام شده است.


اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری آزمون‌ها

اصلاحیه برنامه آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره در خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش وپرورش، اصلاحیه برنامه آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره در خردادماه ۱۴۰۳ را بدین شرح اعلام کرد:

 

برنامه آزمون نهایی پایه دهم:

تاریخ امتحانات: از  ۵ خرداد تا ۲ تیرماه ۱۴۰۳    زمان امتحانات: ۱۰:۳۰ دقیقه صبح
برگزاری امتحانات از شنبه در مدارس مازندران

برنامه آزمون نهایی پایه یازدهم:

تاریخ امتحانات: از  ۵ خرداد تا ۴ تیرماه ۱۴۰۳    زمان امتحانات: ۷:۳۰ دقیقه صبح
برگزاری امتحانات از شنبه در مدارس مازندران

برنامه آزمون نهایی پایه دوازدهم:

تاریخ امتحانات: از  ۶ خرداد تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳    زمان امتحانات: ۷:۳۰ دقیقه صبح

برگزاری امتحانات از شنبه در مدارس مازندران

نظر شما