شناسهٔ خبر: 66831381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قدردانی فرماندار لارستان و شهردار آباده از صداوسیمای فارس

فرماندار ویژه شهرستان لارستان و شهردار آباده برای ساخت مستند تلویزیونی “رنگواره‌های کهن” در شبکه فارس با اهدای لوحی از مدیرکل صداوسیمای فارس قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

داریوش دهقان فرماندار ویژه شهرستان لارستان و مهدی شاکر شهردار آباده و دبیر شهر جهانی منبت، برای ساخت مستند تلویزیونی “رنگواره های کهن” در شبکه فارس با اهدای لوحی از دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس قدردانی کردند.

در متن لوح تقدیر دهقان فرماندار ویژه لارستان خطاب به دکتر پهلوانیان آمده است: بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌ها، اقدامات و فعالیت‌های ارزنده جنابعالی در تهیه مستند ارزشمند رنگواره‌های کهن در راستای معرفی جاذبه‌ها و دیدنی‌های منطقه لارستان بزرگ تشکر و قدردانی نمایم.

همچنین در متن لوح تقدیر مهدی شاکر شهردار آباده و دبیر شهر جهانی منبت خطاب به دکتر پهلوانیان آمده است: پخش مستند جذاب رنگواره‌های کهن از شبکه فارس با استقبال کم نظیر شهروندان بخصوص شاغلین حوزه منبت روبرو شد؛ لذا از حسن تدبیر حضرتعالی در رویکرد پررنگ شدن جایگاه شهرستان‌ها در رسانه ملی بویژه شهرستان آباده که حاکی از مدیریت و تدبیر عالمانه حضرتعالی و همکاران فرهیخته فرهنگی در تولید این مستند است مراتب تقدیر و سپاس خود را ابراز می‌نمایم.

مستند “رنگواره‌های کهن” در ۵۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با استفاده از ظرفیت‌های آداب، رسوم، گویش‌ها و تولیدات اقوام شهرستان‌های فارس و ایلات در سیمای فارس تولید شده است.

پخش این مستند علاوه بر شبکه فارس در سطح ملی و برون مرزی نیز در دستور کار است.

نظر شما