شناسهٔ خبر: 66829986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیروزی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال+فیلم

جایگاه تیم‌های خوزستان درمسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تغبیر پیدا نکرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وهشتم مسابقات لبگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فولادخوزستان شامگاه جمعه (۴ خرداد) با یک گل تیم ذوب آهن اصفهان را شکست داد و با ۲۵ امتیاز درمکان چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت.

موسی کولی بالی در دقیقه ۵۸ تک گل بازی را به ثمر رساند.

تیم صنعت نفت آبادان مقابل میهمان خود تیم شمس آذر قزوین به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت و با ۲۱ امتیاز درمکان شانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

میثم تهی دست در دقایق ۷ و ۹۰+۳ هر ۲ گل نفت آبادان را به ثمر رساند. فراز امامعلی و محمد پاپی در دقایق ۴ و ۱۳ گل‌های برای تیم شمس آذر قزوین گلزنی کرد.

تیم استقلال خوزستان نیز با حساب پرگل ۴ بر ۳ نتیجه را به میزبان خود تیم پرسپولیس تهران واگذار کرد و با ۲۲ امتیاز درمکان پانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

گل‌های استقلال خوزستان توسط علیرضا کاظمی (۲ گل) و آسو رستم در دقایق ۴، ۴۱ و ۴۵+۳ وارد دروازه پرسپولیس شد و محمدحسین کنعالی زادگان، دانیال اسماعیل فر، عیسی آل کثیر و اوستون اوروف در دقایق ۷۶، ۷۸، ۸۶ و ۹۰+۶ برای پرسپولیس تهران گلزنی کردند.

این نتیجه درحالی رقم خورد که تبم استقلال خوزستان ار دقیقه ۵۷ به علت اخراج ساویوروبرتو ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

تیم‌های فولادخوزستان، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان، هشتم خردادماه در هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال به ترتیب به مصاف تیم‌های پیکان تهران، ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان می‌روند.

۱۶ تیم برای عناوین برتر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_11159397"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4242598/11159397?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما