شناسهٔ خبر: 66829632 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترابی: به قهرمانی فکر می کنیم/ با هیچ تیمی صحبت نکردم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فعلا ۲ بازی دیگر مانده است و به قهرمانی فقط فکر می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس  پس از برتری ۴ بر ۳  مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: به همه کسانی که آمدند و حمایت کردند، تبریک می‌گویم و خوشحالیم که نا امید بازنگشتند.

او درباره شعار بی غیرت هواداران پس از عقب افتادن گفت: شاید در حد ۲، ۳ ثانیه بود. ما خودمان نا امید نشدیم و امیدواریم آنها هم نا امید نشوند. شاید سال بعد هم چنین اتفاقی بیفتد. اینجا پرسپولیس است و هر کاری از این تیم بر می‌آید.

هافبک  پرسپولیس درباره اینکه سرنوشت قهرمانی در دستان خودتان است، گفت: بله اکنون همه چیز به دست خودمان افتاده است. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. بازی با شمس آذر خیلی سخت‌تر از این است.

ترابی درباره  جدایی یا ماندن در پرسپولیس گفت: هیچ خبری نیست و فعلا ۲ بازی دیگر مانده است و به قهرمانی فقط فکر می‌کنیم.

او درباره اینکه از وضعیت مالی راضی نیستید و گفته می‌شود اولین جدا شده پرسپولیس خواهید بود، گفت: هنوز با هیچ تیمی صحبتی نشده و امیدواریم باشگاه چاره خوبی بیندیشد. امشب بازی را برده ایم و دوست ندارم حرفی بزنم که هواداران ناراحت شوند.  

 بازیکن پرسپولیس درباره اینکه منتظرید سقف قرارداد فصل آینده مشخص شود و پس از آن مذاکره کنید، عنوان کرد: ما نمی‌دانیم مدیران برای فصل بعد چطور می‌خواهند تیم ببیند و منتظریم این ۲ بازی تمام شود.

نظر شما