شناسهٔ خبر: 66829257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده کل سپاه:

حضور مردم در تشییع شهدای خدمت، نشانه قدر شناسی از زحمات خادمان ملت بود

لیلا تات

سردار سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع شهدای خدمت گفت: حضور مردم در تشییع شهدای خدمت، نشانه قدر شناسی از زحمات خادمان ملت بود.

صاحب‌خبر -

سردار سلامی فرمانده کل سپاه، سردار ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران و سرهنگ قنبری فرمانده ناحیه شهر ری در مراسم تشییع شهید سید مهدی موسوی شهید خدمت، با حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسگر تولیت آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار سلامی با اشاره به حضور بی سابقه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، بیان کرد:  این حضور مردم نشانه قدر شناسی از زحمات خادمان ملت است که باعث سکوت تمامی جریان معاند شد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: شهدای خدمت، قوی، انقلابی، مردمی و مومن بودند. شهید رئیسی کسی بود که در کرملین در میان مذاکره نماز خواند تا کبریایی الهی را معیار حرکت خود قرار دهد. او آنجا خدا را عبادت کرد. کسی که از سفر خارجی می‌آمد، به خانه نمی‌رفت، بلکه به یک سفر داخلی می‌رفت. او با اعضای هیئت دولت خود در تکاپوی رشد ایران به عنوان قائمه امت اسلامی بودند.

وی با اشاره به جنبه‌های شخصیتی شهید امیرعبداللهیان، گفت: او دیپلماتی نجیب و مومن بود. وقتی به عنوان مسئول دستگاه سیاست خارجی ایران عمل می‌کرد، هم رشید و بلندبالا، شجاع، قاطع و قوی بود و از کسی جز خدا نمی‌ترسید. ما او را در صحنه‌های زیادی آزموده‌ایم. او در وعده صادق واقعاً درخشید و در برابر فشارهای سیاسی و بین‌المللی کشورها و قدرت‌های مقابل ایستاد.

انتهای پیام

نظر شما