شناسهٔ خبر: 66827244 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

مدافع میانی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: به برد برابر چین تایپه نیاز داشتیم تا برای دیدار سخت فردا مقابل فیلیپین آماده شویم.

کریمی: به برد برابر چین‌تایپه نیاز داشتیم/برای غلبه بر فیلیپین برنامه داریم

کریمی: به برد برابر چین‌تایپه نیاز داشتیم/برای غلبه بر فیلیپین برنامه داریم

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران ، ایپنا ؛ سومین دوره مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان از چهارشنبه دوم خرداد در فیلیپین آغاز شد و تیم ملی والیبال زنان ایران در سومین روز این تورنمنت و دومین دیدار خود در این رقابت‌ها برابر چین‌تایپه قرار گرفت و سه بر یک به پیروزی رسید.

ریحانه کریمی پس از پیروزی در این دیدار گفت: خیلی خوشحالیم که برابر چین تایپه پیروز شدیم. قطعا این پیروزی انگیزه‌ای برای جدالمان مقابل فیلیپین خواهد شد. در مسابقه امروز توانستیم برنامه‌های کادر فنی را به خوبی اجرا کنیم، توپ‌گیری و دریافت‌مان بهتر از دیدار مقابل هند بود و همین مساله عامل برد برابر چین‌تایپه شد.

مدافع میانی کشورمان در خصوص دیدار سوم تیم ملی والیبال زنان ایران در چلنج کاپ آسیا گفت: انشالله فردا مقابل فیلیپین نیز به برتری می‌رسیم. آن‌ها تیم خوبی دارند، توپ گیر هستند و سرعتی کار می‌کنند. برای شکست آن‌ها برنامه‌هایی داریم. باتوجه به اینکه این تیم میزبان است قطعا سالن پر از تماشاگر می‌شود ولی انشالله نتیجه به نفع ما رقم خواهد خورد.

نظر شما