شناسهٔ خبر: 66826687 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

عملکرد دولت سیزدهم به درستی اطلاع رسانی نشد

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه دیر گفت: یکی از مظلومیت‌های شهید رئیسی این بود که عملکرد دولت سیزدهم به درستی اطلاع رسانی نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر با تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی، اظهار داشت: دشمنان در این روزها از هر فرصتی حتی تجلیل مردم از شهدای خدمت برای ناامید کردن مردم استفاده می‌کند.

امام جمعه دیر افزود: مقام معظم رهبری فرمودند با اینکه فقدان این شخصیت‌ها ضایعه سنگینی است اما نظام اسلامی همچون گذشته به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با اعلام اینکه خدای امروز ما همان خدای دهه ۶۰ است، بیان کرد: ایران اسلامی در آن شرایط سخت دوران دفاع مقدس بر دشمن پیروز شد و امروز نیز باید خود را با سنت‌های الهی تطبیق دهیم تا به موفقیت برسیم.

امام جمعه دیر با بیان اینکه یکی از سنت‌های الهی یاری کردن دین خداست، ابراز کرد: با استقامت و اتحاد کلمه و حفظ وحدت و انسجام ملی پشت سر رهبری باشیم تا مانند دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، پیروز شویم.

حسینی با اشاره به روز دزفول و مقاومت و پایداری، گفت: مردم دزفول در دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند و امروز دزفول قهرمان سربلند ایستاده که بر مردم فداکارش درود می‌فرستیم.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید نمونه بارزی از مسئول متعهد و مخلص و انقلابی بود، افزود: اخلاص، مردم داری، عالم مجاهد، خادم الرضا و … از ویژگی‌های شهید رئیسی بود.

امام جمعه دیر با بیان اینکه دوران مسئولیت آیت الله رئیسی در خدمت به مردم سپری شد، گفت: ایشان در زمان مسئولیت در آستان قدس رضوی، قوه قضائیه و همچنین قوه مجریه تحول ایجاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه زخم زبان‌ها مانع تلاش شبانه روزی شهید رئیسی نشد، خاطرنشان کرد: با وجود تبلیغات دشمن که می‌خواست القا کند مردم با مسئولانشان میانه ای ندارند، اما ملت ایران با حضور میلیونی خود در تشییع شهدای خدمت نشان دادند که پیوند ملت با مسئولان پیوندی عمیق و ناگسستنی است.

حسینی با بیان اینکه باید از مردم تقدیر کنیم، بیان کرد: همین حضور پر شور مردم در صحنه است که باعث شد در مجامع مختلف بین المللی به احترام شهدای خدمت و رئیس جمهور فقید ما ادای احترام کنند و کشورهای مختلف پیام تسلیت بدهند و سران بلندپایه کشورها برای ادای احترام به شهدای خدمت به ایران بیایند.

وی تاکید کرد: البته تلاش‌های بسیار مجاهدانه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید در ارتباط با همسایگان و عضویت در سازمان‌های بین المللی بویژه سازمان همکاری شانگهای و بریکس و حضور فعال در مجامع بین المللی و دفاع از ملت فلسطین و عملیاتی شدن وعده صادق نیز باعث شد که کشورهای مختلف جهان به شهدای خدمت ادای احترام کنند.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: یکی از مظلومیت‌های شهید رئیسی این بود که عملکرد دولت سیزدهم بدرستی اطلاع رسانی نشد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم از شهدای خدمت وظیفه همه ما است، تاکید کرد: همه بویژه مسئولان در عمل شهید رئیسی را الگوی خود قرار داده و راهش را ادامه دهند.

حسینی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در این فرصت کوتاه تا انتخابات، با آگاهی و بصیرت بهترین گزینه را انتخاب کنیم. کسی که ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد. شخصیتی در رأس قوه مجریه قرار گیرد که سیاست‌های کلان کشور در ارتباط با کشورهای دیگر و مسائل داخلی را ادامه دهد و منویات مقام معظم رهبری را عملیاتی کند.

امام جمعه دیر با اشاره به مسئله غزه، گفت: چه کسی باور می‌کرد که یک روزی در دانشگاه‌های آمریکا به نفع فلسطین به زبان فارسی شعار مرگ بر اسرائیل سر دهند.

وی عنوان کرد: خداوند وعده اول که طوفان الاقصی بود را در حق مردم فلسطین محقق کرد و وعده دوم که محو رژیم اسرائیل است هم محقق خواهد شد.

حسینی با اشاره به گزارش هیئت بررسی علت سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور، بیان کرد: ما نباید تحت تأثیر شایعات قرار گیریم و بر اساس ذهنیت‌های خود قضاوت نکنیم.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال به رخ کشیدن ناکارآمدی نظام اسلامی بویژه در این حادثه است، افزود: خود ایران مکان حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور را شناسایی کرد و دیگران نقشی نداشتند.

برچسب‌ها:

نظر شما