شناسهٔ خبر: 66826136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۴۰۰ کارگاه آموزشی تحکیم خانواده و مناسبات حاکم بر آن در سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از برگزاری ۴۰۰ کارگاه آموزشی تحکیم خانواده با رویکرد تحکیم بنیان خانواده، از سال گذشته در استان تاکنون خبر داد.

صاحب‌خبر -

زهرا ابراهیمی در تببین برنامه‌های هفته ملی جمعیت سیستان و بلوچستان با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی و تداوم مسیر خدمت به مردم افزود: ثبات و امنیت خانواده به عنوان بنیادی‌ترین نهاد جامعه مستلزم رعایت حقوق اعضای خانواده است که با ایجاد روابط صحیح و متناسب بین اعضای خانواده این امنیت پایـدار خواهد شد.

وی تاکید کرد: از آنجایی که خانواده همانند یک دژ استوار و نهادی مقدس در فرهنگ اسلامی بیشترین مسوولیت را در رشد، تربیت، و تعالی سعادت انسان بر عهده دارد برگزاری این کارگاه‌ها در استان به طور ویژه مورد توجه دفتر بانوان و خانواده استانداری با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط و فعالان عرصه مشاوره قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: همچنین به منظور افزایش ترغیب جوانان به تشکیل خانواده و کمک به تحقق اهداف قانون حمایت از جوانی جمعیت به همت اداره کل ورزش و جوانان به تازگی ۱۲ مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در استان راه اندازی شده که در رشد ۳۰۰ درصدی را نسبت به گذشته داشته است.

نظر شما