شناسهٔ خبر: 66825371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با حضور استاندار هرمزگان:

طرح آبرسانی به بخش‌های کهورستان و رویدر آغاز شد

محمدعظیم آتش‌پنجه

با حضور استاندار هرمزگان، طرح آبرسانی به بخش‌های کهورستان و رویدر شامل یک شهر و ۴۸ روستا آغاز شد. 

صاحب‌خبر -

ظهر امروز (جمعه ۴ خرداد )، با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با همراهی احمد مرادی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی طرح مهم آبرسانی به دو بخش در شهرستان بندر خمیر آغاز شد. 

با اجرای این پروژه یک شهر و ۴۸ روستا با جمعیت ۲۸۸۷۴ نفر و نیاز آبی ۱۳۵ لیتر در ثانیه از آب آشامیدنی و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند. 

برای اجرای این پروژه ۷۲ کیلومتر خط لوله چدن داکتیل، سه ایستگاه پمپاژ و ۹ مخزن احداث خواهد شد، برای تکمیل این طرح ۴۱۰ میلیارد تومان هزینه صرف می‌شود. 

در ادامه با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با همراهی احمد مرادی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی طرح‌های ورزشی شهرستان خمیر به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها شامل زمین چمن مصنوعی بزرگ رویدر و زمین چمن در روستاهای گری شیخ، کرمران، انگوران، چاهرو و کهورشاد و همچنین پروژه تعمیر و تجهیز سالن خانه تنیس قهرمانی شهرستان خمیر بود.

به نمایندگی از این ۷ طرح، استاندار هرمزگان با حضور در روستای کهورشاد، زمین چمن مصنوعی این روستا را افتتاح کرد، اعتبار کلی این پروژه‌ها ۱۲ میلیارد تومان بود.

 امروز همچنین با حضور استاندار هرمزگان کلنگ احداث مجتمع مسکونی ۴۸ واحدی پزشکان شهرستان بندرخمیر بر زمین زده شد.

این پروژه مجمتع ۴۸ واحدی بناست به صورت مشارکتی با همکاری خیرین و دولت در مدت دو سال ساخته شود.

امروز همچنین پد بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان نیاپور بندر خمیر نیز کلنگ زنی شد. 

به گزارش ایسنا، پس از شهادت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محترم و هیات همراه، بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مسیر کار و تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم ادامه دارد و جلسات استانی، سفرهای درون استانی و دیدارهای مردمی استاندار هرمزگان به طور مستمر در حال برگزاری است. 

انتهای پیام

نظر شما