شناسهٔ خبر: 66825308 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وحدت وتوکل نیروهای مسلح رمزآزادی خرمشهر

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا گفت: نیروهای مسلح با وحدت و همدلی و توکل برخدا در عملیات آزادسازی خرمشهر شکست سنگینی را بر دشمنان تحمیل کردند.

صاحب‌خبر -

وحدت وتوکل نیروهای مسلح رمزآزادی خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا   به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه ارومیه با اشاره  سالروز حماسه  سوم خرداد و آزادسازی خرمشهرگفت: دلیل اینکه امام خمینی (ره ) فرمود  خرمشهر را خدا آزادکرد  پیچیده و غیر ممکن بودن آزادسازی خرمشهر بود.

 امیر سرتیپ دوم امان اللهی   گفت: در این عملیات نیروهای مسلح با وحدت و همدلی و توکل بر خدا توانستند شکست سنگینی را بر دشمنان تحمیل کردند..

 وی با بیان این که در این عملیات ۱۶ هزار تن از دشمنان کشته و بیش از ۱۷ هزار نفر نیز اسیر شدند افزود: از آغاز جنگ تا شهریورماه ۱۳۶۰، ۸۷ عملیات آفندی و پدافندی توسط نیروهای مسلح انجام شد تا از پیشروی دشمن جلوگیری شود.

  امیر سرتیپ دوم امان اللهی   نیروهای مسلح را فدایی ملت و ولایت دانست و با اشاره به این که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هر صحنه ای که لازم باشد وارد می شوند خاطرنشان کرد: رییس جمهور شهید در زمان خدمت خود خالصانه به مردم خدمت کرد و باید مسئولان وحدت و همدلی خود را همواره حفظ کنند.

نظر شما