شناسهٔ خبر: 66824060 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

رئیس‌ جمهور ایران باید در تراز جهانی باشد

امام جمعه یاسوج گفت: ریاست جمهور ایران باید در تراز جهانی باشد و امیدواریم یک رئیس جمهور در‌شان این مردم وفادار و انقلابی انتخاب شود.

صاحب‌خبر -


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: آیت الله رئیسی انسان بزرگی بود و خداوند هم پاداش تمام خدماتش را با شهادت به وی داد و همه جهان برای شهادت رئیس جمهور اشک ریختند و این مرد به شهادت خود همه آزادگان جهان را در غم مرگ خود فرو برد.

وی با اشاره به اینکه حکومت پهلوی هر روز با دین ضدیت می‌کرد و همین باعث سقوطش شد، ابراز کرد: روزی که حقیقت انقلاب اسلامی و حکومت دینی و ولایت فقیه ظاهر می‌شود آن‌ها افسوس می‌خوردند که چرا برای انقلاب اسلامی تلاش نکردند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: طاغوت در نقطه مقابل جمهوری اسلامی بود و امروز نیز برخی‌ها در تلاش هستند تا ناموس و غیرت را از جوانان بگیرند و در واقع بازاری که در مقابل اسلام و قرآن قرار دارد آن بازاری است که آمریکا و دولت‌های غربی به دنبال آن هستند.

حسینی با تسلیت شهادت آیت الله رییسی رییس جمهور و‌همراهانش، افزود: خوش به حال شما‌های که برای این بزرگواران اشک ریختید و بد به حال آن‌های که چون رژیم صهیونیستی برای شهادت این عزیزان خوشحالی کردند.

وی ادامه داد: حضرت آیت الله رئیسی به خوبی در همه صحنه‌های که‌حضور داشت به خوبی مسئولیت‌های که بر عهده وی قرار داده بودند به سرانجام رساند و در اوایل انقلاب اسلامی ماموریت‌های ویژه‌ای را حضرت امام خمینی(ره) به وی داد و همه مسئولیت‌های که این شخصیت برجسته بر عهده داشته نشان دهند شخصیت بزرگ وی بود.

حسینی با بیان اینکه بودند برخی‌ها که رئیس جمهور شدند اما باختند و سرانجام‌شان فرار از کشور بود،یادآور شد: این نظامی است که خون‌های بسیاری برای آن ریخته شده است.

وی بیان کرد: در مناظرات ریاست جمهوری یکی از رقبای وی به حضرت آیت الله رئیسی می‌گفت چگونه تضمین می‌کنید که در آینده مقام بالاتری را نمی‌خواهید، وی راست می‌گفت و حضرت آیت الله رئیسی مقامی بالاتر از ریاست جمهوری رسید و آن هم شهادت بود.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در مراسم رئیس جمهور فقید 4 میلیون نفر در تهران به خیابان‌ها آمدند، اظهار داشت: رئیس جمهور فقید سرشار از ادب و معنویات بود، وی فردی ساده زیست بود

وی یاداور شد: طبق قانون اساسی نیز بعد از 50 روز باید انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود، ریاست جمهور ایران باید در تراز جهانی باشد و امیدواریم یک رئیس جمهور در‌شان این مردم وفادار و انقلابی انتخاب شود.

نظر شما