شناسهٔ خبر: 66824050 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تحولات فلسطین ؛

گروه‌های امدادرسان بین المللی: غزه در آستانه قحطی قرار دارد

نیویورک تایمز به نقل از گروه‌های امدادرسان بین المللی گزارش داد: گرسنگی در غزه همزمان با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به رفح بیداد می‌کند و اکنون اوضاع وخیم‌تر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ نیویورک تایمز به نقل از گروه‌های امدادرسان بین المللی گزارش داد: گرسنگی در غزه همزمان با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به رفح بیداد می‌کند و اکنون اوضاع وخیم‌تر شده است.
پیش بینی‌ها حاکی از وقوع قحطی در غزه در این ماه است، در صورتی که اسرائیل محدودیت‌ها و موانع در مسیر ورود کمک‌ها به غزه را بر ندارد. در صورتی که درگیری متوقف نشود و خدمات حیاتی و اساسی از نیز سرگرفته نشود، قحطی در غزه قابل پیش بینی است.

گروه‌های امدادرسان بین المللی: غزه در آستانه قحطی قرار دارد گروه‌های امدادرسان بین المللی: غزه در آستانه قحطی قرار دارد گروه‌های امدادرسان بین المللی: غزه در آستانه قحطی قرار دارد گروه‌های امدادرسان بین المللی: غزه در آستانه قحطی قرار دارد گروه‌های امدادرسان بین المللی: غزه در آستانه قحطی قرار دارد

 

نظامیان صهیونیست بیمارستان العوده را در شمال غزه اشغال کردند
نیروهای رژیم صهیونیستی پس از چهار روز محاصره، کنترل بیمارستان العوده را در شمال غزه به دست گرفتند. پزشکان این بیمارستان اعلام کردند این مرکز هم اکنون دایر نیست و خدماتی ارائه نمی دهد. این بیمارستان یکی از آخرین تأسیسات درمانی فعال در شمال غزه بود.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11148006"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4242363/11148006?width=600&height=350"></script></div>

 

 آویختن پرچم فلسطین در بالکن پارلمان ایتالیا
شبکه الجزیره مباشر با انتشار تصاویری نوشت: نماینده سابق پارلمان ایتالیا پرچم فلسطین را از بالکن اصلی پارلمان این کشور آویزان کرد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11148002"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4242363/11148002?width=600&height=350"></script></div>
 
 
 بورل: اسرائیل قضات دادگاه کیفری بین المللی را تهدید نکند
خبرگزاری فرانسه به نقل از جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد ما از اسرائیل می خواهیم قضات دادگاه کیفری بین المللی را هدف ارعاب و تهدید قرار ندهد.
 

گروه‌های امدادرسان بین المللی: غزه در آستانه قحطی قرار دارد

 
 
تظاهرات ضد صهیونیستی در اسپانیا و عراق
شهر مالاگا در اسپانیا صحنه تجمع در همبستگی با فلسطین است. ، شرکت کنندگان در این تجمع ، خواستار توقف فوری جنگ اسرائیل علیه نوار غزه شدند. تجمع کنندگان پرچم های فلسطین را با خود حمل می کردند و چفیه های فلسطینی بر گردن انداخته بودند. از سوی دیگر بغداد پایتخت عراق نیز صحنه تظاهرات ضد صهیونیستی شد. عراقی های شرکت کننده در این تظاهرات همبستگی خود را با فلسطین اعلام کردند و خواستار توقف فوری جنگ اسرائیل علیه نوار غزه شدند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11148003"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4242363/11148003?width=600&height=350"></script></div>
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11148004"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4242363/11148004?width=600&height=350"></script></div>
 لاپید: فرصت بازگرداندن گروگان اسرائیلی از غزه هر روز کمتر می شود
یائیر لاپید نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی و رئیس جناح مخالفان دولت بنیامین نتانیاهو گفت: فرصت و شانس بازگرداندن «گروگان های» اسرائیلی از نوار غزه هر روز کم رنگ تر می شود.
یائیر لاپید با بیان اینکه شانس بازگرداندن گروگان اسرائیلی که در غزه هستند، هر روز کمتر می شود ، از دولت اسرائیل خواست از هیچ تلاشی برای تضمین آزادی گروگان و بازگرداندن آنان دریغ نکند.
گروه‌های امدادرسان بین المللی: غزه در آستانه قحطی قرار دارد
 
 
 
تأثر و گریه ایلهان عمر هنگام دیدار با نماینده حامیان غزه
تلویزیون عربی تصاویری از تأثر و گریه ایلهان عمر، عضو مجلس نمایندگان آمریکا، هنگام دیدار با چند زن فعال حامی غزه منتشر کرد.
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11148005"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4242363/11148005?width=600&height=350"></script></div>
 
 
 
 
 
 

نظر شما