شناسهٔ خبر: 66824042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

امام جمعه مشهد: مردم از مسئولان صدیق جداشدنی نیستند

امام جمعه موقت مشهد گفت: ملت با حضور میلیونی خود در تشییع پیکر شهید جمهور اعلام کرد که رئیس جمهوری با شخصیت و ویژگی شهید رئیسی یعنی مجاهد، مخلص و مردمی را قبول دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد اظهار کرد: برخی از مسئولان، جمعیت تشییع پیکر آیت الله رئیسی در مشهد را تا سه میلیون نفر هم اعلام کردند؛ این جمعیت خواست به مسئولان بگوید، شخصیتی مثل شهید جمهور را قبول داریم و حلال مشکلات می‌دانیم.

وی افزود: این مردم قدردانی و بصیرت خود را نسبت به تلاش‌ها و مجاهدات و زحمات رئیس جمهور شهید و این که نسبت به فعالیت‌های او بی‌تفاوت نیستند نشان دادند.

امام جمعه موقت مشهد عنوان کرد: جمعیت میلیونی حاضر در آیین تشییع، به استکبار نشان داد مردم از مسئولان جدا شدنی نیستند و در جای خود وارد صحنه می‌شوند و استکبار و مزدوران را مثل آشغال دور می‌ریزند.

فرزانه ادامه داد: از همه مسئولان و احزاب می‌خواهیم حرف این مردم را بفهمند که چه جهت‌گیری‌ها و خصوصیاتی را می‌پسندند مردم اگر هزار مشکل هم داشته باشند ولی احساس کنند مسئولان حرف آنها را می‌شنوند مشکلات را تحمل می‌کنند.

وی گفت: آیت الله رئیسی، فردی مجاهد، با کفایت، فداکار، خستگی‌ناپذیر، صمیمی، مخلص، مردمی و باارزش بود و این بخشی از خصوصیات عقیدتی، رفتاری و اخلاقی شهید جمهور بود. این مجموعه ویژگی‌ها شخصیت او را ساخته بود و پرورش دهنده او بود.

امام جمعه موقت مشهد افزود: شهید رئیسی اگر این خصوصیات را نمی‌داشت خدمت به مردم، کشور و دین را انتخاب نمی‌کرد. زندگی آیت الله رئیسی یک عمر مجاهدت بود و با جهاد زندگی کرد و اگر می‌خواهیم جهت گیری ما درست و به سمت عدالت و خدمت به اسلام باشد باید این خصوصیات را در خود ایجاد کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما