شناسهٔ خبر: 66824028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

حضور مردم در تشییع پیکر شهید رئیسی بیانگر پیوند نسل‌ها در مسیر انقلاب بود

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: سه تشیع جنازه بزرگ تاریخ یعنی تشیع امام خمینی (ره)، شهید حاج قاسم، رییس جمهور شهید، بیانگر پیوند نسل‌ها در مسیر انقلاب اسلامی، نبود خللی در مسیر انقلاب اسلامی و مستحکم بودن نسل زمینه‌ساز ظهور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، آیت‌الله عباس کعبی امروز _جمعه، چهارم خرداد_ در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی با بیان این‌که در شهادت آیت الله رئیسی ما تسلیم قضا و قدر الهی هستیم، اظهار کرد: رئیس جمهور شهید، خستگی را خسته کرد و نشان داد مدیر باید در وسط میدان و در قلب مردم باشد.

وی افزود: مجاهدت‌ها و خدمات آیت‌الله رئیسی سطح انتظارات از حکمرانی انقلابی و لایی را بالا برده و مردم انتظار دارند دولت بعدی در مسیر دولت انقلابی قدم بردارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در مسیر انقلاب اسلامی از این حوادث بزرگ زیاد بوده است و شادی دشمنان بی فایده، تجربه نشان داده ملت ایران با وجود ولایت فقیه به راحتی و سادگی این مراحل را طی کردند، همیشه یک لطف خفیفه الهی همراه با این حوادث بوده و ظرفیت‌های جدیدی بعد از این حوادث ایجاد شده است.

کعبی ادامه داد: سه تشییع جنازه بزرگ تاریخ یعنی تشییع امام خمینی (ره)، شهید حاج قاسم، رئیس جمهور شهید، بیانگر پیوند نسل‌ها در مسیر انقلاب اسلامی، نبود خللی در مسیر انقلاب اسلامی و مستحکم بودن نسل زمینه‌ساز ظهور است.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اضافه کرد: امروز طوفان‌الاقصی تبدیل به طوفان آزادگان و بستر برای نظم نوین جهانی بر پایه توحید و با محور انقلاب اسلامی شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهید رئیسی در سال‌های خدمت خود مکتب حکمرانی ولایی را پایه‌گذاری کردند، داشتن عمق شناخت از امامین انقلاب که خاستگاه آن تمدن‌سازی بر پای مردم و عقلانیت است یکی از ویژگی‌های اصلی این مکتب است.

کعبی تاکید کرد: تحول خواهی یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی بود، او از ابزارهای نوین برای تسریع‌بخشی خدمت مردم استفاده کرد.

وی ادامه داد: خستگی‌ناپذیر، کار آزموده بودن، مردمی بودن، بی‌توجه به ناسپاسی‌ها، پرهیز از اخلاف و ایجاد همدلی‌ها از ویژگی‌های شهید رئیسی بود.

نظر شما