شناسهٔ خبر: 66823869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه قم:

باید راه شهید آیت الله رئیسی ادامه یابد 

آیت الله سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم گفت: انتظار این است که مردم با انتخاب یک رئیس‌جمهور بصیر، فاضل، انقلابی، مردمی و پرکار، راه سیدالشهدای خدمت را ادامه دهند.

صاحب‌خبر -

باید راه شهید آیت الله رئیسی ادامه یابد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر‌های مطهر شهدای خدمت گفت: این حضور حماسی و چشمگیر نشان داد که مردم به نظام و مسئولان صادق، وفادار هستند.

وی افزود: این مراسم در جای‌جای کشور آن قدر باشکوه برگزار شد که داغ جان‌سوز را به حماسه تبدیل کرد و مردم با حضور و اظهارنظر‌های خود ضربه محکمی به یاوه‌گویان و مستکبران داخلی و خارجی زدند.

امام جمعه قم خاطر نشان کرد: آیت‌الله رئیسی نشان بزرگ خدمت رضوی را با خادمی جمهوری اسلامی و درنهایت با نشان افتخار شهادت ختم نمود؛ این ضایعه سنگین رهبر انقلاب و ملت ایران و مقاومت اسلامی و همه دوستداران انقلاب اسلامی را دچار ماتم و اندوه کرد.

وی تاکید کرد: بدون شک پرچم افتخار اسلام برافراشته خواهند ماند و هیچ خللی در مسائل کشور ایجاد نمی‌شود و انتظار این است که مردم با انتخاب یک رئیس‌جمهور بصیر، فاضل، انقلابی، مردمی و پرکار، راه سیدالشهدای خدمت را ادامه دهند.

آیت الله سعیدی گفت: در این حادثه غمبار عبرت‌ها و درس‌های فراوانی نهفته است که صاحبان فکر و تأمل لازم است در جهت کارآمدی و ارتقا هوشیاری امنیتی درس‌ها را به کار بگیرند و این ایام روز‌های سختی برای رهبری عزیز است و امیدواریم که خداوند این ضایعه عظیم را با لطف و کرمش برای همه تسهیل کند.

وی افزود: ایشان در عمر کوتاه خدمت خود در مقام رئیس‌جمهور نشان داد که بدون اتکا به نسخه‌های بیگانگان می‌توان مشکلات را حل کرد و گام‌های بزرگ و ماندگار برداشت، دولت ایشان با اولویت دادن به اصلاحات بنیادی، فردای کشور را فدای امروز نکرد.

امام‌جمعه قم گفت: مردم انتظار دارند که خدمات سیدالشهدا مظلوم خدمت به‌صورت واضح تبیین و رسانه‌ای شود و نکته دیگر اینکه اجازه ندهیم که کسی یا رسانه‌ای مردم را ناامید کند، ما درست است که داغدار هستیم، اما نسبت به آینده امیدواریم و با خداوند متعال عهد می‌بندیم که در انتخابات پیش رو کسی را انتخاب کنیم که راه این شهید خدمت را باقدرت ادامه دهد.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به آغاز به کار دوره ششم مجلس خبرگان رهبری گفت: این افتتاحیه در موعد مقرر با پیام رهبر معظم انقلاب آغاز شد؛ رهبری معظم، مجلس خبرگان را مظهر مردم‌سالاری اسلامی دانستند.

وی گفت: مجلس خبرگان بر خواسته از رأی مردم و برای مردم است که در جهت تحقق بخشیدن به کلام رهبرانقلاب بر پایه شریعت و عقلانیت حرکت می‌کند.

نظر شما