شناسهٔ خبر: 66823366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

خدمات شهید آیت الله رییسی در بخش های مختلف کشور ماندگار است

ایلام-فرماندار سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام گفت: خدمات شهید آیت الله رییسی در بخش های مختلف کشور ماندگار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ظهر جمعه در جمع نمازگزاران جمعه دهلران با اشاره با شهادت رئیس جمهور کشور و هیئت همراه اظهار کرد: اگر آیت الله رئیسی شهید نمی‌شد خیلی از ما ها خدمات وی را نمی‌دیدیم.

وی افزود: این شهادت باعث شد تا خدمات خدمتگزاران نظام ماندگار شود.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) بیان نمود: شهید رئیسی خستگی را خسته کرده بود و کمتر کسی می‌توانست در خدمتگزاری پا به پای وی گام بردارد.

وی با اشاره به دوران خدمت شهید رئیسی در گذشته و حال، عنوان کرد: در قوه قضائیه یک تحول اساس ایجاد کرد و در قامت ریاست جمهوری گفتمان جدیدی در جهان جریان ساز نمود که آن هم خدمت بی منت بود.

سردار شاکرمی افزود: اگر در حوزه دیپلماسی موفق شدیم حاصل تلاش‌ها و دوندگی‌های شهید رئیسی و نخبه امور خارجه شهید امیر عبداللهیان بود.

وی خاطر نشان کرد: ورود به پیمان شانگهای و پیمان بریکس به آرزو تبدیل شده بود ولی دیپلماسی شهید رئیسی و امیر عبداللهیان باعث شد تا با اقتدار، ما نیز عضو این گروه‌ها شدیم.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) بیان نمود: شهید رئیسی توجه ویژه ای به استان‌های کمتر توسعه داشت و نگاه ویژه‌ی وی و وزیرانش به استان ایلام قابل چشم‌پوشی نیست.

وی عنوان کرد: یاد، نام و خاطرات این شخصیت به مثابه یک مکتب است و باید این مکتب ترویج داده شود.

سردار شاکرمی در پایان به توسعه دهلران و انتخابات پیش رو اشاره نمود گفت: ما باید با مشارکت حداکثری به کشور بفهمانیم که دهلران مرکز توسعه است.

نظر شما