شناسهٔ خبر: 66835642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام: خدمات شهید آیت الله رییسی در بخش های مختلف کشور ماندگار است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام گفت: خدمات شهید آیت الله رییسی در بخش های مختلف کشور ماندگار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سپاه نیوز؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ظهر جمعه در جمع نمازگزاران جمعه دهلران با عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور کشور و هیئت همراه اظهار کرد: اگر آیت الله رئیسی شهید نمی‌شد خیلی از ما خدمات وی را نمی‌دیدیم و این شهادت باعث شد تا خدمات خدمتگزاران نظام ماندگار شود.
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام بیان کرد: شهید رئیسی خستگی را خسته کرده بود و کمتر کسی می‌توانست در خدمتگزاری پا به پای وی گام بردارد.
وی با اشاره به دوران خدمت شهید رئیسی در گذشته و حال، عنوان کرد: در قوه قضائیه تحول اساس ایجاد کرد و در قامت ریاست جمهوری گفتمان جدیدی در جهان جریان ساز کرد که آن هم خدمت بی منت بود.
سردار شاکرمی افزود: اگر در حوزه دیپلماسی موفق شدیم حاصل تلاش‌های شهید رئیسی و نخبه امور خارجه شهید امیر عبداللهیان بود و دیپلماسی شهید رئیسی و امیر عبداللهیان باعث شد تا با اقتدار، ما نیز عضو این گروه‌ها شدیم.
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) افزود: شهید رئیسی توجه ویژه ای به استان‌های کمتر توسعه یافته داشت و نگاه ویژه‌ی وی و وزیرانش به استان ایلام قابل چشم‌پوشی نیست.
وی عنوان کرد: یاد، نام و خاطرات این شخصیت به مثابه یک مکتب است و باید این مکتب ترویج داده شود.
سردار شاکرمی در پایان به توسعه دهلران و انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: باید با مشارکت حداکثری به توسعه و آبادانی بیشتر دهلران و کشور کمک کنیم.

نظر شما