شناسهٔ خبر: 67223976 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ حادثه رانندگی در چهارمحال‌ و بختیاری یک کشته و ۶ مصدوم داشت

شهرکرد- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ حادثه رانندگی امروز (یکشنبه) در این استان یک کشته و ۶ مصدوم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس استان چهارمحال و بختیاری، محمود شمسی‌پور افزود: حوادث رانندگی امروز این استان در شهرستان‌های لردگان و بروجن رخ داده است.

وی اظهار داشت: در یک حادثه رانندگی در گردنه دالورا که حدود ساعت ۱۵ امروز رخ داد بر اثر برخورد سواری تیبا و پراید، پنج نفر از سرنشینان این ۲ خودرو مصدوم شدند.

به گفته وی، در حادثه دیگر که در محور سفیددشت به فرادنبه حدود ساعت ۲۰ امشب و بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و موتورسیکلت اتفاق افتاد، یک فوتی و یک مصدوم بر جای ماند.

شمسی‌پور افزود: کارشناسان عملیاتی اورژانس استان چهارمحال و بختیاری پس از حضور در صحنه‌های حادثه اقدامات درمانی را برای مصدومین انجام داده و مصدومان را با سه دستگاه آمبولانس برای دریافت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان‌ های شهدا لردگان و ولیعصر (عج) بروجن منتقل کردند.

به گزارش ایرنا، محور لردگان به بروجن از محورهای پرتردد استان چهارمحال و بختیاری است که روزانه ۴۲ هزار تردد در این محور انجام می‌شود.

نظر شما