شناسهٔ خبر: 66821704 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری ده‌ها مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی در پاکستان

احزاب سیاسی، مذهبی، گروه‌های دانشجویی و همچنین نهاد‌های مردمی پاکستان دیشب در شهر‌های مختلف این کشور برای آیت الله رئیسی و همراهان ایشان مراسم ترحیم و بزرگداشت برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

 برگزاری ده‌ها مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی در پاکستان 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، همزمان باخاکسپاری پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مشهد الرضا ده‌ها مراسم ترحیم و بزرگداشت برای رئیس جمهور فقید کشورمان و سایر شهدای همراه ایشان در شهر‌های مختلف پاکستان برگزار شد.

احزاب سیاسی، مذهبی، گروه‌های دانشجویی و همچنین نهاد‌های مردمی پاکستان دیشب در شهر‌های مختلف این کشور برای شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان مراسم ترحیم و بزرگداشت برگزار کردند.

بر اساس این گزارش مراسم ترحیم و بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی دیشب در شهر‌های لاهور، کراچی، حیدر آباد، پیشاور، خیرپور، سانگهر، پاراچنار، کوهات، اسکردو، بدین و ده‌ها شهر کوچک و بزرگ دیگر ایالت‌های سند و پنجاب این کشور برگزار شد و مردم پاکستان برای علو درجات شهدای سانحه بالگرد رئیس جمهور فقید کشورمان دست به دعا برداشتند.

در این مراسم بزرگداشت سخنرانان به تبیین نقش و فعالیت‌های شهید آیت الله رئیسی و دکتر امیر عبداللهیان برای ترویج اندیشه‌های انقلاب اسلامی به ویژه حمایت از مستضعفین جهان پرداختند.

سخنرانان همچنین با اشاره به مواضع قاطع جمهوری اسلامی ایران در مخالفت با رژیم صهیونیستی اعلام کردند: شهید آیت الله رئیسی و دکتر امیر عبداللهیان سربازان امت اسلامی برای جهاد در راه آزادی فلسطین بودند.

همچنین قرار است در هفته پیش رو ده‌ها مراسم ترحیم و بزرگداشت برای آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان در شهر‌های مختلف پاکستان از جمله اسلام آباد، راولپندی، مولتان، کویته و ... برگزار شود.

نظر شما