شناسهٔ خبر: 66821547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نصب نزدیک به ۱۰ هزار تابلو و علائم ایمنی در جاده‌های استان زنجان

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طی سال گذشته بیش از ۹هزار و ۵۰۰ تابلو و علائم اخطاری و انتظامی و مسیرنما در جاده‌های استان نصب شد.

صاحب‌خبر -

 

نصب نزدیک به ۱۰ هزار تابلو و علائم ایمنی در جاده‌های استان زنجانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ قاسمی گفت: نصب تابلو و علائم ایمنی در راستای افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و ارتقا ایمنی جاده‌های ارتباطی و همچنین کاهش تصادفات جاده‌ای تاثیر بسزایی دارد.

وی تهیه و نصب تابلو‌های اطلاعاتی را از جمله دیگر اقدامات این بخش عنوان کرد و افزود: در این راستا ۹۰۰ متر مربع انواع تابلو اطلاعاتی در محور‌های مختلف استان نصب شده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در راستای تردد ایمن و روان وسایط نقلیه در محور‌های پرحادثه این شهرستان احداث روشنایی نقطه‌ای در ۱۲ نقطه و ۳ کیلومتر روشنایی طولی و خط‌کشی سرد ۲ هزار و ۹۰۰ کیلومتر در محور‌های استان صورت گرفته است.

قاسمی ادامه داد: همچنین نگهداری ۱۴۰ کیلومتر روشنایی از دیگر اقدامات اداره‌کل راهداری طی سال گذشته بوده است.

وی افزود: تهیه و نصب بلوک مفصلی به طول ۱۱ کیلومتر و تعمیر و نصب ۳۰ کیلومتر گاردیل در راستای صرفه‌جویی بیشتر با کمک راهداری شهرستان‌ها صورت گرفته است.

نظر شما