شناسهٔ خبر: 66819160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برگزاري بزرگداشت شهادت رئيس جمهور شهيد و همراهان و گراميداشت سوم خرداد در ياسوج

صاحب‌خبر -
برگزاري بزرگداشت شهادت رئيس جمهور شهيد و همراهان و گراميداشت سوم خرداد در ياسوج
خبرگزاری آریا- مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهان و گرامیداشت سوم خرداد صبح امروز (پنج شنبه 03 خرداد 1403) با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و مسئولان استانی و شهرستانی در حسینیه عاشقان ثارالله شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا در استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور شهید آیت سید ابراهیم رئیسی و همراهان و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهر یاسوج با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندهان سپاه فتح و تیپ 48 فتح، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، منتخب شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم شورای اسلامی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم شهید پرور برگزار شد.
در ابتدای مراسم حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله خرمروز ضمن عرض خیر مقدم سخنانی را در گرامیداشت شهادت رئیس جمهور و سوم خرداد بیان کرد.
سپس سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز فرمانده تیپ 48 فتح در ادامه در خصوص نحوه اجرای عملیات و تاکتیک های جنگی در پیروزی غرور آفرین در عملیات بیت المقدس در آزاد سازی خرمشهر سخنانی را بیان نمود.
سخنران اصلی برنامه حضرت آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان و درود بر شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: خداوند عنایت ویژه‌ای به ملت ما کردند و رهبری این ملت را بر عهده گرفت و ملت ما را از ظلمت بی دینی و حکومت طاغوت نجات داد و به سوی معنویت به سوی اخلاق و حکومت الهی برد؛ دوره‌ای در این کشور دروازده‌های بی دینی را به سمت کشور باز کرده بودند حجاب و عفت را از ناموس ما برداشتند و برهنه کردند که مقدمه‌ای برای دین زدایی بود ارزش‌های دینی را بر زمین می‌کوبیدند و لگد مال می کردند در عرصه سیاسی نیز اجانب کفار بهایی و صهیونیست‌ها را بر جامعه اسلامی حاکم کرده بودند، شرایط سختی برای کشور به وجود آمد طاغوت پادشاه ظلمت و ذلت بر ملت ما تحمیل شده بود که نه شایسته تمدن ملی و نه دینی ما بود این ذلت و خاری با فرهنگ ما نمی ساخت.
وی ابراز کرد: امروز نیز همین خواهد شد اجتماع بزرگ در سراسر کشور را دیدیم خروش مردم را دیدم، دیروز بیش از 4 میلیون نفر به خیابان‌ها آمدند، امروز در بیرجند سیلی از جمعیت حضور داشتند این سید بزرگوار محبوبیت دارد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان اعلام داشت: هر قطره اشکی انرژی و قدرتی برای انقلاب اسلامی است این انسجام و این وحدت وجود دارد گرچه شهادت آیت الله رئیسی برای ما غمگین است.
حسینی تأکید کرد: فردی که در جایگاه این شهدا قرار می‌گیرد باید در تراز این افراد باشد مزد زحمات ایشان شهادت بود.
پخش موشن گرافی سردار شهید عبدالله نجفی، اجرای سرود سید محرومان، پخش نماهنگ برای ایران، اجرای مداحی و مرثیه سرایی زنان یاسوج و تجلیل از خانواده های شهدا و آزادگان عملیات بیت المقدس از دیگر برنامه های این مراسم بود.

نظر شما