شناسهٔ خبر: 66812667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مزد زحمات آیت‌الله رئیسی شهادت بود

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع، گفت: مزد زحمات شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در مراسم بزرگداشت سوم خرداد حماسه آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در حسینیه ثارالله، اظهار داشت: افرادی که در جایگاه شهدای خدمت قرار می‌گیرد، باید در تراز این افراد باشد.

وی با بیان اینکه مزد زحمات شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت بود، عنوان کرد: خداوند عنایت ویژه‌ای به ملت ما کردند و رهبری این ملت را بر عهده گرفت و ملت ما را از ظلمت بی‌دینی و حکومت طاغوت نجات داد و به سوی معنویت به سوی اخلاق و حکومت الهی برد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: دوره‌ای در این کشور دروازده‌های بی‌دینی را به سمت کشور باز کرده بودند حجاب و عفت را از ناموس ما برداشتند و برهنه کردند که مقدمه‌ای برای دین‌زدایی بود ارزش‌های دینی را بر زمین می‌کوبیدند و لگد مال می‌کردند در عرصه سیاسی نیز اجانب کفار بهایی و صهیونیست‌ها را بر جامعه اسلامی حاکم کرده بودند، شرایط سختی برای کشور به وجود آمد طاغوت پادشاه ظلمت و ذلت بر ملت ما تحمیل شده بود که نه شایسته تمدن ملی و نه دینی ما بود، این ذلت و خاری با فرهنگ ما نمی‌ساخت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: امام راحل نتوانست این صحنه‌های ذلت را تحمل کند، مردم نیز به ندای امام پاسخ مثبت دادند افراد زیادی تا پیروزی انقلاب اسلامی شهید شدند، زجر کشیدند، اما سرانجام انقلاب به پیروزی رسید.

حسینی خاطرنشان کرد: کسی که به دنبال سعادت است طبیعتا باید بها بدهد ترور، کودتا و جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند، ما به خاک کسی تجاوز نکردیم، ذلت هیچ ملتی را نخواستیم، شعار مردم ما عزت و اقتدار بود، جرم ملت ما این بود که دنبال استقلال و حاکمیت دین بودند. 

وی اضافه کرد: هشت سال دنیای استکبار با ما وارد جنگ شد، ما نیز دفاع کردیم، شهید دادیم، انسان های ارزشمندی را تقدیم خدا کردیم، خداوند نیز ما را یاری کرد، خداوند عنایت ویژه‌ای به ملت ایران کرده اگر جان می‌دهند خداوند جانشان را می‌خرد.

حسینی بیان کرد: آنهایی که در راه طاغوت می‌جنگند جان و مالشان بی‌ارزش است، خداوند جانشان را می‌گیرد و در آتش جهنم فرو می‌برد، اگر ما بیش از دویست هزار شهید دادیم، دشمن دو برابر ما کشته داد، دشمن چندین برابر ما مجروح داد، اگر ما برای دفاع هزینه کردیم و وقت گذاشتیم دشمن متجاوز چندین برابر وقت گذاشت کسی که به فرمان شیطان قدم در نبرد می‌گذارد هم جان و هم‌مالش را می‌دهد در آخرت نیز دوزخ و آتش نصیبش می‌شود.

وی تصریح کرد: هر کس در مقابل دین خدا بایستد این گونه خواهد بود، یکی از عنایت‌های‌ ویژه خداوند به ملت ایران فتح خرمشهر بود اگر ما 3 هزار شهید دادیم دشمن 8 هزار کشته و 15 هزار زخمی داد.

امام جمعه یاسوج، یادآور شد: امروز می‌بینید که کشور ایران در اوج عزت و قدرت سرآمد همه کشورها و همه ملت‌ها است اوج قدرت را ببینید ما برای انقلاب هزینه کردیم، حادثه غم بار شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان بهایی سنگینی بود. 

حسینی ابراز کرد: اولین بار نیست چنین شهدایی می‌دهیم به این هزینه‌ها افتخار می‌کنیم، رهبر انقلاب فرمودند مردم‌نگران نباشند ما در زمانی افراد شاخص و مدیریتی خود را از دست دادیم، اما نظام با قدرت مضاعف شروع به حرکت کرد. 

وی تصریح کرد: امروز نیز همین خواهد شد اجتماع بزرگ در سراسر کشور را دیدیم خروش مردم را دیدم، دیروز بیش از 4 میلیون نفر به خیابان‌ها آمدند، امروز در بیرجند سیلی از جمعیت حضور داشتند این سید بزرگوار محبوبیت دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر قطره اشکی انرژی و قدرتی برای انقلاب اسلامی است این انسجام و این وحدت وجود دارد، گرچه شهادت آیت‌الله رئیسی برای ما غمگین است.

حسینی تأکید کرد: فردی که در جایگاه این شهدا قرار می‌گیرد باید در تراز این افراد باشد و مزد زحمات ایشان شهادت بود.

انتهای پیام/

نظر شما