شناسهٔ خبر: 66818617 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشاور فرمانده سپاه:

تبعیت محض از رهبری، ویژگی شهید آیت الله رییسی بود

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ولایت مداری و تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی ویژگی شهید آیت‌الله رییسی بود.

صاحب‌خبر -

سردار ابراهیم جباری مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پنجشنبه شب در آیین گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر همراه با یاد شهید آیت الله رئیسی و سرلشکر شهید زاهدی در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل گفت: هرچه معظم له می‌فرمودند شهید آیت الله رئیسی بلافاصله اجرا می‌کردند.

وی اظهار کرد: طبق روایات در آخرالزمان هر روز یک خبر ناگوار شنیده می‌شود، ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد خبر شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی را شنیدیم، قتل عام مردم مظلوم غزه و شهادت فرماندهان ما در سوریه و شهادت رییس جمهور و همراهانشان اخبار ناگوار دیگری بود که این مدت پشت سر گذاشتیم.

فرمانده سابق لشکر ولی امر بیان کرد: باید از ملت ایران به دلیل حماسه‌ای که آفریدند تجلیل کنیم چرا که دلبستگی و وابستگی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی را با حضور عالمانه، آگاهانه و مقتدرانه خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید خدمت حضرت آیت الله رییسی و همراهانشان نشان دادند.

سردار جباری گفت: چشم دشمنان اسلام با حضور حماسی مردم در آیین تشییع شهید آیت الله رییسی کور و توطئه آنها خنثی شد و این یک یوم الله دیگر بود.

وی افزود: یوم الله روزی است که خداوند به امت‌ها نگاه می‌کند و اگر امتی بصیر و آماده باشد و از اسلام دفاع کند آن وقت خداوند به این ملت نگاه ویژه می‌کند و به آنها عظمت می‌دهد.

نظر شما