شناسهٔ خبر: 66818068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با حضور نماینده منتخب مردم در مجلس؛

نشست بررسی مشکلات بخش بیرانوند

در نشست مشترک مردم و منتخب مردم شهرستان‌های خرم آباد و چگنی در خانه ملت ظرفیت ها و مشکلات بخش بیرانوند بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، منتخب مردم شهرستان‌های خرم آباد و چگنی در خانه ملت به همراه چند تن از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در بخشداری این منطقه حضور یافت و از نزدیک ظرفیت ها، توانمندی‌ها و مسائل و مشکلات بخش بیرانوند شهرستان خرم آباد را بررسی کرد.

رضا سپهوند گفت: تلاش می‌کنیم از ابزار مجلس برای تأمین اعتبار طرح‌های استان استفاده کنیم تا مدیران امکانات لازم برای حل مشکلات مردم را در اختیار داشته باشند.

تأمین حق آبه اراضی کشاورزی بخش بیرانوند، ساخت سد داربلوط و توسعه آبیاری‌های نوین و کشت گلخانه ای، ارتقای بخشداری به شهرستان، دسترسی مردم بخش بیرانوند به آزادراه خرم آباد بروجرد، برنامه ریزی برای حل کمبود آب آشامیدنی در حدود ۲۰ روستا، برچیده شدن مدارس کانکسی، راه اندازی اورژانس، بهسازی راه‌های روستایی، ساخت اماکن ورزشی و تجهیز آنها از مهمترین مطالبه‌ها و دغدغه‌های مردم این منطقه بود.

بخشداری بیرانوند به مرکزیت بیرانشهر ۱۰۷ روستا و بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت دارد که در فصل بهار و تابستان جمعیت آن به حدود ۲۰ هزار نفر می‌رسد.

عبور آزادراه خرم آباد بروجرد، خط آهن دورود خرم آباد و اراضی کشاورزی مرغوب و آب فراوان از مزیت‌های این منطقه برای توسعه است.

<div id="video-display-embed-code_11146613"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4242005/11146613?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما