شناسهٔ خبر: 66817162 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه گرگان:

استحکام و استمرار انقلاب اسلامی مدیون خون شهداست/پایگاه بسیج عامل انتقال پیام انقلاب اسلامی به مردم

سرهنگ علیخانی: حوادثی مانند شهادت رئیس جمهور و همراهانش در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است و این حوادث سبب رشد، تحکیم و استمرار انقلاب اسلامی خواهد شد؛ استحکام و استمرار انقلاب اسلامی مدیون این حوادث و خون شهداست.

صاحب‌خبر -

استحکام و استمرار انقلاب اسلامی مدیون خون شهداست/پایگاه بسیج عامل انتقال پیام انقلاب اسلامی به مردم

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود علیخانی فرمانده سپاه گرگان در مراسم یادبود شهدای خدمت، گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج روح الله در مسجدالنبی کوی فردوسی گرگان عنوان کرد: شهید جمهور ما کسی بود که با مردم صادق بود و بازتاب خدمات این شهید بزرگوار در کوی و برزن قابل مشاهده است.

وی افزود: مردم دارالمومنین گرگان در کنار سایر نقاط کشور ثابت کردند که چه اعتقادی به این شهید عزیز دارند و این شهدای عزیز، مزد خدمت صادقانه خود را گرفتند.

علیخانی اضافه کرد: حوادثی مانند شهادت رئیس جمهور و همراهانش در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است و این حوادث سبب رشد، تحکیم و استمرار انقلاب اسلامی خواهد شد؛ استحکام و استمرار انقلاب اسلامی مدیون این حوادث و خون شهداست.

وی گفت: مردم اصیل ایران با حضور پرشور در عرصه های حساس نشان دادند پای کار انقلاب هستند و در دفاع مقدس این را ثابت کردند.

فرمانده سپاه گرگان ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: بعد از سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، رژیم بعث عراق تحقیر شد و ابهت نظامی آن ها شکست.

وی افزود: امام(ره) عامل آزادسازی خرمشهر را خداوند دانست و در این حماسه، ۸ ماه اوج وحدت نیروهای مسلح و ۴ عملیات موفقیت آمیز را مشاهده کردیم که منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

علیخانی پایگاه بسیج را عامل انتقال پیام انقلاب اسلامی به مردم دانست و اذعان کرد: فلسفه بسیج احصا مشکلات مردم و برطرف کردن آن هاست و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، خادم مردم است.

وی افزود: فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، سربازان گمنام هستند که در جبهه انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

فرمانده سپاه گرگان در پایان خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال شکاف بین حاکمیت و مردم است و با بصیرت باید مشت محکمی بر دهان دشمن که به دنبال جنگ شناختی است بزنیم و در انتخابات پیش رو حضور پرشور داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما