شناسهٔ خبر: 66816770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد؛

مطالعه و طراحی شهری خیابان شهید بهشتی شمالی و بافت پیرامون آن به شهرداری بجنورد ابلاغ شد

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از ابلاغ مطالعه و طراحی شهری خیابان شهید بهشتی شمالی و بافت پیرامون آن به شهرداری بجنورد در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، روزبه دادجو سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد در محل سالن جلسات استانداری و به ریاست رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیران عضو کمیسیون برگزار شد.

وی تصریح کرد: در جلسه کمیسیون ماده پنج بجنورد، مطالعه و طراحی شهری خیابان شهید بهشتی شمالی و بافت پیرامون حد فاصل میدان شهید و چهارراه شهید صفا شهر بجنورد جهت اجرا به شهرداری بجنورد ابلاغ شد.

روزبه دادجو اضافه کرد: طرح مذکور با کارفرمایی وزارت راه و شهرسازی و توسط دانشگاه بجنورد و با عضویت شهرداری بجنورد، میراث فرهنگی و پیگیری های خوب و مجدانه معاون عمرانی استانداری تهیه و تصویب شده بود که در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد به صورت رسمی تحویل شهرداری بجنورد گردید.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی ادامه داد: اجرای این طرح از طریق سنگفرش معابر، بدنه سازی جداره و در نهایت پیاده مداری و باززنده سازی محور به ایجاد هویت در بافت مرکزی شهر بجنورد کمک شایانی خواهد کرد.

نظر شما