شناسهٔ خبر: 66816286 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سردار رادان:

حضور مردم در آئین تشییع پیکر شهدا حماسه آفرید

فرمانده کل انتظامی کشور حماسه آفرینی مردم در آئین تشییع رئیس‌جمهور شهید و همراهان را قدردانی از زحمات خستگی‌ناپذیر این عزیزان عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

سردار احمدرضا رادان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت ایران، اظهار کرد: مردم بزرگوار در یک بدرقه میلیونی در مراسم تشییع شهدا که توسط ستاد برگزاری اعلام شده بود، حضور یافتند و مسائل امنیتی انتظامی با همکاری و تلاش کارکنان انتظامی و سایر دستگاه‌ها به خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در کنار برقرارکنندگان نظم و امنیت در تمام شهر‌هایی که میزبان شهدا بودند، حماسه آفرید، تصریح کرد: حفظ امنیت، وظیفه خطیری است که باید در حق مردم انجام داد. ان شاءالله تا پایان مراسم تشییع در شهر‌های مختلف و خاکسپاری با تلاش جان برکفان امنیت شاهد ادامه حماسه قدردانی مردم از شهدا خواهیم بود.

فرمانده کل انتظامی کشور با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور فقید وی را معیار خدمت خواند و به بیان ویژگی‌های بارز شهید "آیت الله رئیسی" پرداخت و گفت: این شهید بزرگوار تنها رئیس جمهور نبودند بلکه برادری بودند در کنار کارکنان انتظامی که با اشراف کاملی که نسبت به وظایف فرماندهی انتظامی کشور داشتند همواره یاریگر پلیس و ماموریت‌های آن بودند.

نظر شما