شناسهٔ خبر: 66816135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

احیای کشت و صنعت مغان، یادگار ماندگار شهید جمهور

قدردانی کارگران کشت و صنعت مغان از شهید رییسی به پاس احیای شرکت

ابطال واگذاری مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان به بخش خصوصی اقدام ارزشمندی از سوی شهید آیت‌الله رئیسی بود که پس از آن فرایند احیای این شرکت آغاز و دستاوردهای چشمگیری در این مجتمع تولیدی حاصل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اردبیل واگذاری مساله‌دار و غیر اصولی مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان به بخش خصوصی با تصمیم قاطع و هوشمندانه آیت‌الله رئیسی در دوره ریاست قوه قضائیه باطل شد که یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی استان بود و این سرمایه ملی را به دامن بیت‌المال بازگرداند.

با گذشت نزدیک چهار سال از ابطال واگذاری این شرکت به بخش خصوصی و ارزیابی اقدامات انجام شده، می‌توان گفت ابطال واگذاری پرحاشیه این شرکت جزو یادگارهای ماندگار شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس سابق قوه قضائیه و رئیس‌جمهور فقید و شهید راه خدمت در استان اردبیل است.

حالا کارگران شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان امروز با برپایی دسته عزاداری در شهرک آیت الله غفاری از رئیس جمهور شهیدشان بخاطر احیای شرکت قدردانی کردند.

 

<div id="video-display-embed-code_11146151"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4241924/11146151?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما