شناسهٔ خبر: 66816123 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حرکت در خط امام خمینی(ره) رمز محبوبیت بین مردم

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی: خدمت صادقانه و مدیریت جهادی مهمترین آموزۀ مکتب حضرت امام خمینی(ره) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده سپاه روح الله استان در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و شهدای خدمت گفت: خدمت جهادی، تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه، حضور در بین مردم و مردمی بودن، ساده زیستی مهمترین آموزه‌های مدیریتی و معرفتی حضرت امام خمینی(ره) است که شهدا با استفاده از تعالیم مکتب حضرت امام جاودانه شدند.
سردار کریمی افزود: تلاش‌های بی وقفه و مستمر رئیس جمهور شهید در دوران ریاست جمهوری و خدمت صادقانه به مردم و حضور در مناطق محروم برای حل مشکلات رمز محبوبیت رئیس جمهور شهید در بین احاد مختلف مردم بود که آموزه‌ای ارزشمند از مکتب امام راحل و حرکت در خط ولایت است.
او ادامه داد: رئیس جمهور ما در عرصه بین المللی و منطقه‌ای هم مدافع ارزش‌های انقلاب بود و از همه ظرفیت‌های بین المللی برای دفاع از جبهه مقاومت و آگاهی دولت‌ها و ملت‌ها در جهان از جنایت‌های استکبار استفاده کرد و در قلوب ملت ایران و آزادگان جهان جا گرفت.
سردار کریمی به تشریح رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر پرداخت و تأکید کرد: رزمندگان اسلام با سلاح تقوا و اخلاص در راه خدا خون دادند و پس از دفاع مقدس هم سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با حرکت در خط امام و رهبری و بهره مندی از سیره شهدا در جبهه مقاومت در برابر شیاطین داعش و استکبار ایستاد و رئیس جمهور هم با همین آموزه‌ای در مسیر خدمت جانفشانی کرد.
در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عملیات آزادسازی خرمشهر تجلیل شد.

<div id="video-display-embed-code_11146169"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4242010/11146169?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما