شناسهٔ خبر: 66815246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

انهدام باند سارقان کابل برق در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان کابل برق در شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت اعتراف کردند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، امیر وهاب‌زاده امروز _پنج شنبه سوم خرداد_ در تشریح این خبر اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق به صورت سریالی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بندرانزلی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات میدانی انجام شده و بررسی صحنه‌های وقوع جرم، مشخص شد این سرقت‌ها توسط یک باند سه‌نفره انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از شناسایی این افراد با اقدامات فنی و دستگیری آن‌ها حین تردد در یکی از خیابان‌‎ها خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۹ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند.

وهاب‌زاده با بیان اینکه سارقان ۲۹، ۳۰ و ۳۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد

نظر شما