شناسهٔ خبر: 66814774 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

همایش بزرگ چهارم خرداد به یاد شهدای خدمت در دزفول برگزار می‌شود

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول گفت: همایش روز دزفول به پاس خدمات ارزنده رییس جمهور شهید، وزیر خارجه فقید جمهوری اسلامی و همراهان خدمتگزارشان، با محوریت گرامیداشت روز مقاومت مردم دزفول برگزار می شود. مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول گفت: همایش روز دزفول به پاس خدمات ارزنده رییس جمهور شهید، وزیر خارجه فقید جمهوری اسلامی و همراهان خدمتگزارشان، با محوریت گرامیداشت روز مقاومت مردم دزفول برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، هادی سعادت زاده امروز در شورای اداری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول ضمن اشاره به برگزاری همایش بزرگ چهار خرداد به یاد شهدای خدمت، اظهار کرد: این همایش فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در حسینیه ثارالله دزفول در جوار موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

او گفت: این همایش به پاس خدمات ارزنده رییس جمهور شهید، وزیر خارجه فقید جمهوری اسلامی و همراهان خدمتگزارشان، با محوریت گرامیداشت روز مقاومت مردم دزفول برگزار می شود.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول در پایان افزود: سردار"احمدرضا رادان" فرمانده کل انتظامی کشور میهمان ویژه و سخنران این همایش است که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسوولان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که طی دوران دفاع مقدس ۱۷۶ موشک، دو هزار و ۵۰۰ گلوله توپ و ۳۳۱ راکت هواپیما به دزفول اصابت کرد و بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی و تجاری در این شهر تخریب شد.

انتهای پیام/

نظر شما