شناسهٔ خبر: 66814552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار: شرکت فرش کرمان هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شود

استاندار کرمان در دیدار با نماینده ویژه وزیر صمت بر تعیین‌تکلیف هرچه سریع‌تر شرکت فرش و احیای موزه فرش کرمان تاکید کرد. استاندار کرمان در دیدار با نماینده ویژه وزیر صمت بر تعیین‌تکلیف هرچه سریع‌تر شرکت فرش و احیای موزه فرش کرمان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی فداکار در این نشست همچنین گفت که برق صنایع به‌منظور جلوگیری از افت تولید صنایع استان باید مدیریت شود.
علی گلشنی مشاور ویژه وزیر صمت نیز بیان کرد: استان کرمان جایگاه ویژه‌ای در وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد و موارد مورد نظر استان را پیگیری خواهیم کرد.
امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان نیز در این نشست بر نگاه ویژه وزارت صمت به کرمان به جهت وجود صنایع و معادن بزرگ در این استان و سهم قابل توجه در تولیدات صنعتی و معدنی کشور تاکید کرد.
نماینده ویژه وزیر صمت نیز گفت: با توجه به وجود صنایع بزرگ و پرتعداد در استان، سهم ویژه‌ای جهت خودکفایی صنایع در انرژی برای کرمان در نظر گرفته خواهد شد.
گفتتی است، نماینده ویژه وزیر صمت و معاون اقتصادی استاندار کرمان و هیات همراه از موزه فرش کرمان نیز بازدید کردند.
معاون اقتصادی استاندار کرمان در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های عظیم فرش استان تاکید کرد باید هرچه سریع‌تر مقدمات احیای این موزه تاریخی فراهم و فضای در خور شأن قالی کرمان محیا شود.
انتهای پیام

نظر شما