شناسهٔ خبر: 67219542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها رسالت‌ مهم بسیج دانشجویی است

ابراهیم شریفی

مسئول بسیج دانشجویی لرستان انقلابی‌سازی و اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها را رسالت‌ مهم این بسیج اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محسن کریمی بیست و هفتم خرداد در آیین معارفه امیرمحمد حسنوند به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان که در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد در سخنانی گفت: انقلابی‌سازی و اسلامی‌سازی کامل دانشگاه‌ها از رسالت‌های مهم بسیج دانشجویی است.

وی بیان کرد: وظیفه همه ماست در انتخابات ریاست‌جمهوری مشارکت حداکثری داشته باشیم.

کریمی با بیان اینکه بسیج دانشجویی یک جریان انقلابی است، ادامه داد: تقویت فرهنگ جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت از جمله وظایف مهم بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه‌هاست.

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان افزود: تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی از جمله رسالت‌های بسیج دانشجویی است.

این مسئول افزود: بسیج دانشجویی و دانشگاه‌ها باید بتوانند مدیر کارآمد تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند چرا که دانشجویان بعد از دانش‌آموختگی، وارد جامعه می‌شوند و به نوعی مدیران آینده مملکت هستند.

کریمی تصریح کرد: حضور اثرگذار در رویدادهای جامعه از وظایف مهم بسیج است و باید بتواند با کنشگری فعال، در تحولات جامعه، نقش اثرگذار در راستای مبانی و اهداف و گفتمان انقلاب اسلامی و رهنمودهای امامین انقلاب داشته باشد.

وی اضافه کرد: تقویت مشارکت بسیج دانشجویی در فعالیت‌های جهادی برای خدمت در مناطق محروم و خدمت‌گزاری به مردم از جمله برنامه‌هاست.

حجت‌الاسلام و المسلمین خسروی، نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان لرستان نیز در این آیین گفت: موفقیت و پایداری بسیج به این خاطر بوده که بسیج بر گرفته از دین اسلام و تعالیم قرآنی و دینی است.

وی تصریح کرد: همواره باید فعالیت‌ها و تفکر و گفتمان بسیج در جامعه تقویت شود زیرا برآمده از تعالیم دین اسلام است.

انتهای پیام

نظر شما