شناسهٔ خبر: 66814376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار بیجار خبر داد؛

انجام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری

بیجار- فرماندار بیجار از آغاز انجام تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان بعدازظهر پنج شنبه در جلسه ستاد انتخابات ضمن عرض تسلیت گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و همرزمانشان اظهار کرد: وظیفه سنگینی در پیش رو داریم و شرایط فعلی یادآور سال‌های اول پیروزی انقلاب است که شهدای بزرگی را از دست دادیم.

وی افزود: انتخاباتی که انتظار داشتیم سال ۱۴۰۴ برگزار شود با توجه به شرایط موجود زودتر برگزار می‌شود و یک ماه تا زمان انتخابات باقی مانده است.

وی افزود: در این فرصت کوتاه باید برنامه‌ریزی لازم را در راستای برگزاری انتخابات داشته باشیم.

محبیان به روز شمار انتخابات اشاره و اعلام کرد: دهم خرداد دستور شروع انتخابات داده می‌شود وهیات‌های اجرایی در شهرستان نیز باید ثبت شود.

وی ادامه داد: ثبت نام از داوطلبان از طریق وزارت کشور صورت خواهد گرفت و تنها هیئت‌های اجرایی را ما انتخاب می‌کنیم همچنین در خصوص تبلیغات کاندیداها باید برنامه‌ریزی لازم در شهرستان صورت بگیرد.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: در ۲۲ خرداد ماه اسامی کاندیداها منتشر می‌شود و ۱۴ روز فرصت تبلیغات را کاندیداها خواهند داشت و در هشتم تیر ماه رأی‌گیری برگزار خواهد شد و کاندیدای مورد نظر مردم انتخاب می‌شود.

محبیان تاکید کرد: مشکل آنتن دهی در مناطق مختلف و روستاها باید در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

نظر شما