شناسهٔ خبر: 66811967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهید آیت الله رئیسی در خدمت‌رسانی مثال زدنی بود

آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید ما در خدمت به مردم و حضور در میدان مثال زدنی بود و رفتار‌های مردمی اش از یاد نخواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حافظه تاریخی ملت ایران روز‌های حماسی بسیاری را به یاد دارد، از شادی‌های وصف نشدنی در استقبال از عزیزانش تا وداع‌های جان‌گداز با بزرگان و شهیدانی که هر کدام به سهم خود تلاش کردند تا پرچم آزادی و آزادگی را بر بلندای این سرزمین افراشته نگاه دارند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل شد.

فراغ این عزیزان خادم، برای مردم کشور به ویژه مردم همدان سنگین و اندوهناک است، اما امیدوار هستند خوان رحمت الهی شاملشان شود.

رئیس جمهور شهید ما در خدمت به مردم و حضور در میدان مثال زدنی بود و رفتار‌های مردمی اش از یاد نخواهد رفت.

آیت الله آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

<div id="video-display-embed-code_11146046"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4241758/11146046?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما