شناسهٔ خبر: 66811878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

خدمت صادقانه و خالصانه بهترین راه ممکن برای ادای احترام به رئیس جمهور شهید است

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تواضع و خدمت‌گذاری در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، عامل اصلی محبوبیت شهید آیت‌الله رئیسی بود که خدمت صادقانه و خالصانه، بهترین راه ممکن برای ادای احترام به رئیس جمهور شهید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، هاشم علایی ضمن ابراز تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان اظهار کرد: اگرچه از دست دادن رئیس جمهور فقید، فاجعه دردناکی است اما بنا به گفته مقام معظم رهبری، راه خدمت همچنان باز و هموار است و ما مدیران باید با کار و تلاش جهادی، ادامه دهنده راه شهیدان و رئیس جمهور شهید باشیم.

وی افزود: ادامه مکتب خدمتگذاری رئیس جمهور شهید، خدمت هرچه بیشتر به مردم است، چرا که تمام گفتار، کردار، تفکر و نگاه آیت الله رئیسی خدمت به مردم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: امروز همه دنیا شاهد هستند که نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های دشمنان خبیس و کینه توز، در حال پیشرفت و توسعه است و با عظمت و مستقل به مسیر خود ادامه می‌دهد که این موضوع به برکت مردمی بودن دولتمردان و به پشتوانه ولایت فقیه در کشور است.  

علایی خاطرنشان کرد: با شهدای خدمت و همه شهیدان والامقام این کشور عهد و پیمان می‌بندیم که با حمایت‌ و مشارکت مردمی و با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، مسیر پیشرفت کشور را همچنان ادامه خواهیم داد تا شاهد رشد و شکوفایی روزافزون ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما