شناسهٔ خبر: 66811228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهید جمهور الگوی خدمت و مجاهدت برای مسئولان اجرایی

معاون استاندار خوزستان گفت: سیدالشهدای خدمت درس خدمت بی منت و شبانه روزی به مسئولان اجرایی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد خانچی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی ضمن تسلیت شهادت سید الشهدای خدمت و هیأت همراه به سیره مدیریتی وی اشاره کرد و گفت: سید الشهدای خدمت با خدمت بی منت و شبانه روزی به مسئولان اجرایی درس خدمت و مجاهدت به مسئولان اجرایی داد.

خانچی به هشت سفر شهید آیت‌الله رئیسی به استان اشاره کرد و افزود: هشت سفر یک رئیس جمهور به استان خوزستان امری بی سابقه و منحصر به فرد و نشان اهمیت استان از دیدگاه استان از منظر این شهید بزرگوار است.

وی به فرمایش شهید جمهور در خصوص تبدیل استان به کارگاه عمرانی و سازندگی اشاره کرد و افزود: نگاه ویژه دولت سیزدهم و گره گشایی از پروژه‌های نیمه تمام و راکد، استان را به کارگاه عمرانی تبدیل کرده است که این را مدیون ایشان هستیم.

محمدخانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ضمن حضور در مسیر اِل ۴۰۰ تقاطع غیر هم سطح شهید کجباف در جریان آخرین اقدامات در حال انجام این تقاطع قرار گرفت.

محمد خانچی روز چهارشنبه در جریان بازدید از پروژه‌های شهری در دست اجرای اهواز بیان کرد: پروژه‌های خوبی در دست اقدام است که می‌تواند در راستای افزایش رضایتمندی مردم، روان‌شدن ترافیک شهر اهواز و ارتقای سطح شهروندی موثر باشد.

وی در حاشیه این دیدار به بهره برداری این مسیر تا پایان خرداد اشاره کرد و افزود: با تکمیل این تقاطع گره و بار‌های ترافیکی این مسیر تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

معاون استاندار در آخر با اشاره به کمربندی پل ششم در شهرستان اهواز بیان کرد: پروژه کمربندی پل ششم نیز تا هفته دولت به سرانجام خواهد رسید.

معاون عمرانی استاندار خوزستان از پروژه‌های تکمیل بلوار ولایت و کمربندی شرق اهواز، تکمیل محور l۴۰۰ تقاطع غیر هم سطح شهید کجباف، تکمیل جاده صنایع فولاد، پارکینگ طبقاتی خیابان طالقانی و آخرین اقدامات احداث تقاطع غیر هم سطح شهدای غزه فلکه جمهوری بازدید کرد.

 

<div id="video-display-embed-code_11147520"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4241728/11147520?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما