شناسهٔ خبر: 66810560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یادواره چهار شهید روستای باگ ویک شهید گمنام

باحضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مسئولان یادواره ۴ شهید روستا‌ی باگ و یک شهید گمنام این روستا از توابع بخش پاتاوه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

یادواره چهار شهید روستای باگ ویک شهید گمنام
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد، سرهنگ نصیر زاده پشکسوت دوران دفاع مقدس سخنران این یادواره گفت: سبک زندگی شهیدان باید تبیین شود و امروز ما میراث‌دار شهدا هستیم و باید در اجراي وصیتنامه هاي آن‌ها کوشا باشیم کما اینکه حفظ نظام و انقلاب و پیروی از ولایت از وصیت‌های همه شهدا است.
یادگار دوران دفاع مقدس افزود: شهدا محور وحدت، انسجام و یکپارچگی جامعه هستند و برگزاری این یادواره ها نقش مهمی در این زمینه دارد.
سرهنگ نصیرزاده آرامش ،عزت و اقتدار امروز جامعه را مدیون خون شهدا دانست و ادامه داد: تکریم مقام شامخ شهدا و خانواده های معظم آنان ضروری است و باید قدردان آنان باشیم.
بخشدار پاتاوه هم به موضوع شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان وی، افزود: خدمات و اقدامات انقلابی آیت‌الله رئیسی برکسی پوشیده نیست.
 شهرام صفادوست با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در حین خدمت خدمت به مردم به شهادت رسید و موج ناراحتی جامعه نشان از مردمی بودن وی دارد افزود: شهید رئیسی در داخل کشور خدمات ارزنده‌ای داشت و در مناسبات خارجی نیز اقدامات بی نظیری اتفاق افتاد که آخرین سفر وی در همین راستا بود.
این برنامه همراه با سرود سلام فرمانده، اهداء جوایز به خانواده شهدا و برنامه های متنوع فرهنگی بود.

نظر شما